![]() |
CosmoGirl / Celebrity
Kben lid van de CosmoGirl & Celebrity..
Nou liggen ze al wel weer een tijdje in de winkel Maar thuis heb ik ze niet gekregen :s Zijn er hier mensen die ook lid zijn van de CosmoGirl & Celebrity die ook nog niks hebben ontvangen? Of juist wel.. Kwil dat even weten, want als iedereen hem wel gewoon gekregen heeft bel ik er even achteraan.. ;) |
Hahaha!
|
Ik denk dat er een foutje is met de bezorging, ik zou inderdaad even bellen.
|
:o Dit hoort niet hier.
|
:D:D:D OMFG
Hoogstaande literatuur hoor (Y) |
Even nabellen inderdaad.
@ Literatuurp00perds: letteren is ook wel bedoeld voor lectuur hoor ;) |
Hehe heb je daar echt ons advies voor nodig? :D
|
Meer voor WG&R ofzo, maar antwoord is al gegeven.
|
Inderdaad, gewoon bellen. Ik krijg de Donald Duck ook wel eens veel te laat. (En ja dit is een serieuze reactie, Donald is :cool: )
|
Donald Duck :cool:
|
Citaat:
|
Donald Duck! Dat is leuk. Vooral met Guus Geluk. :D
|
Donald Duck is gaaf :D
|
Mijn hemel, waar blijft dat slotje? :o
|
Citaat:
|
We maken er gewoon een Donald Duck topic van. Ik heb vanmiddag DD getekend met AutoCAD, maar hij is een beetje mislukt :o
|
Citaat:
|
ik zal zo een foto maken :)
|
Er is al een DD-topic op De Kantine:o.
|
De Kantine is niet half zo leuk als Letteren. Daarbij, DD moet je lezen, niet eten. Hoewel verslinden wel een aardige uitdrukking is.
Maar goed, mijn langverwachte DD-tekening. Hij is niet goed gelukt, dus halverwege heb ik besloten het streven naar gelijkenis op te geven en er maar gewoon een eendachtig iets van gemaakt. Hij lijkt en beetje op Donald, Daffy, en kwik kwek en/of kwak, dus ik noem hem: Dodakweiak. http://img.photobucket.com/albums/v1...m/IMG_0452.jpg Ohja, het was de eerste keer dat ik met AutoCAD werkte, en ik had niet veel tijd, want ik was al bijna vrij. :o |
Tuurlijk is Letteren beter:).
Leuke tekening, en hij lijkt nog best wel! (y) |
Aaaah, ik vind hm lief :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22. |