![]() |
Hoe strik jij je schoenen?
Als je je wil onderscheiden, maar wegens de mode genoodzaakt bent dezelfde schoenen te kopen als iedereen, hier 24 tips om alsnog op te vallen:D
http://www.fieggen.com/shoelace/lacingmethods.htm En jij dacht je veterstrikdiploma gehaald te hebben:p |
Misschien moet ik maar eens een keer op cursus :(
|
|
Die site is eng. :eek:
|
ik heb geen veter strik diploma :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lol.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ook een rangeerdiploma. Ik ben dus bevoegd om modeltreinen weg te rangeren. :o :cool:
|
Citaat:
|
Achtelijke diploma cultuur in dit land (n)
|
Ik heb geen veterstrikdiploma nodig. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb trouwens de veters van mijn schoenen opnieuw gelaced, ze zijn nu: http://www.fieggen.com/dontlink/BowTieLacing1.jpg zo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik draag geen schoenen met veters.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tijdens het verkijgen van deze titels speelde mijn leefijd mij daarbij helaas parten.
|
Ik heb wel mijn veterstrikdiploma, maar ik kan eigenlijk pas sinds anderhalf jaar op een normale manier mijn veters strikken, anders deed ik dat vreselijk ingewikkeld.
En ik heb meestal toch schoenen zonder veters aan, een vriend van mij dacht echt dat dat kwam omdat ik geen veters kan strikken :cool: |
mijn meeste schoenen zijn vetervrij :|
|
Ik strik mijn veters niet, ik prop ze bij in mijn schoenen
|
Heb altijd schoenen zonder veters, lekker makkelijk tog :o
|
met m'n handen...
:rolleyes: |
|
ik heb een veterstik diploma en strik me veters graag met mn handen...waar ik dan de des betreffende veters mee vast heb...
daarnaast heb ik ook een zwem, fiets en ehbo diploma een ik praat onwijs veel onzin diploma en een reanimatie diploma...verplicht iets doen...hoewel ik me toch bedenk bij sommige mensne denk ik (A) |
ik heb die de communiceerbeer net liet zien echt gehad.. en nog iets van 15 andere oook
ik ben crea met mn schoenen |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb btw ook geen verkeersdiploma en ook geen veterstrikdiploma. Wel een heleboel zwemdiploma's. :cool: |
Citaat:
|
Ik strik ze niet, alleen mijn werk schoenen.
Ik vind het fijner als ik van die instap sloffen heb :) |
Citaat:
|
Sick. :|
|
Citaat:
|
Wtf:|.
|
Citaat:
|
Ik strik nooit mijn veters :confused: