![]() |
[s&m] centraal software requests topic
Ik merk dat er best vaak topics langskomen op s&m waarin de TS op zoek is naar een simpel programma voor een bepaald doel. Zo een vraag is dan meestal binnen een paar posts beantwoord. Misschien is het verstandiger om er een centraal topic voor te maken.
|
-> Beleidszaken
Ik ben binnenkort op vakantie, dus als Manuz er geen tijd voor heeft betekent dit dat je even geduld nodig hebt. ;) |
Ben zelf ook binnenkort weg, maar de topicstart hoeft hiervoor denk ik sowieso niet echt uitgebreid te zijn. Gewoon een kwestie van een paar regeltjes en wat tips over hoe je zelf kan zoeken denk ik.
|
Gewoon in het beleid zetten dat ze de zoekmachine moeten gebruiken, als ze dat niet doen:
Slotje :) |
In het beleid van S&M: Regels voor openen topic *lezen* (bovenaan s&m)
lezen we het volgende: Citaat:
Ennuh over het openen van centrale topics, lezen we op Centrale topics: Citaat:
Conclusie: Ze lezen/zoeken toch niet. |
Alsof software requests zo vaak voorkom,en..
En alles in centrale topics proppen is slecht voor het forum... |
Maar de zoekmachine gebruiken we niet, want een topic na 1 jaar word meteen dicht gegooid als je die upt
|
Ja, die oude topics hoor je niet te uppen, maar door te lezen, jolt. :rolleyes:
|
Citaat:
Wie weet krijgt ie wel gigantische kriebels en móet ie posten :o :D |
Citaat:
|
Ik ben voor de zoekmachine en voor het uppen van oude topics, ze kunnen ook goed zijn, immers software sterft nooit.
Onzin wel. |
Ik ben tegen het uppen van oude topics. Mensen reageren op mensen die al een jaar niet meer gepost hebben of inmiddels van mening zijn veranderd en daarnaast is het gewoon zo dat tijden veranderen, als het gaat om technologie, maar ook om politieke zaken etc.
|
Citaat:
@**********: er zijn echt wel regelmatig software requests. Jij had er zelf laatst nog een. Die bracht me eigenlijk ook op het idee van een centraal topic. @iedereen: ik zie dat er weinig animo is voor zo'n topic. Als het echt zo ongewenst is hoeft het van mij ook niet per sé, maar het leek me wel handig, aangezien de meeste van dat soort topics niet langer worden dan 10 posts. Tenzij er offtopic wordt gepost, maar dat mag eigenlijk ook niet en dat beperk je met een centraal topic. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51. |