![]() |
Warcraft III: Frozen Throne
Ok, ik weet, het is een oud spel maar wou het er even over hebben.
In de bonus campaign voelt het spel erg aan als een RPG. Dit is ook de bedoeling lijkt mij van die bonus maar togh, het paste niet echt in het spel... Wat vonden jullie ervan? Ik vond het wel erg leuk om even totaal iets anders te spelen dan RTS... |
Vette shit, maar geloof dat je de rest kan downloaden op de site.
|
Citaat:
|
Die moet ik ook maar eens downloaden, ben alleen mijn warcraft III + frozen Throne cd kwijt, eventjes downloaden dan maar, was wel benieuwd hoe het zou aflopen.
|
Citaat:
|
Ik ben laatst ook aan die Singleplayer campaign van Warcraft 3 begonnen. Ik ben nu met de Human campaign bij de missie dat je moet voorkomen dat het vergiftigde eten naar een ander dorp werd gebracht en ondertussen je eigen dorp moet verdedigen. Frozen Throne heb ik niet.
|
aah de single player!
Dat is voor mij lang geleden (jaar of 3) en Frozen Throne (2 jaar) Ik speel het spel sinds het begin online. Echt verslavend! tip: begin er niet aan indien je inbelmodem hebt |
Citaat:
ik denk dat het gewoon een hele slimme zet was vam blizz om zo mensen alvast een beetje een inleiding to WoW te geven |
Citaat:
Heb de Frozen Throne ook. Heb beiden WC3 games in een bundel gekocht. Ben bij Frozen Throne op een gegeven momenbt gestopt en ben toen een ander spel gan spelen. Heb Beiden op me studentenpc gezet en weer overnieuw begonnen. Helaas zit ik in de vakantie thuis, dus kan ik in September pas weer spelen. maar dan zal nik eerder voor WoW gaan :( |
Citaat:
|
G.v.d ik heb versie 1.18 geloof dat dat de nieuwste is, maar nog altijd maar 2 bonus maps.
GVD! |
war III + Frozen throne is wel leuk maar net zoals bij AoE ben ik heel snel uitgespeeld op dat soort games :(
|
Citaat:
En natuurlijk Rome: Total War. |
Citaat:
|
E.A slaaf!
|
I know, maar ze hebben gewoon leuke games. Dit jaar komt een spel van The Godfather uit, en als ik iets mooi vind is het The Godfather, en dit jaar komt ook NFS: Most Wanted uit, die moet ik ook hebben :D En Battlefield 2: Modern Combat lijkt mij ook heeel vet :)
En verder vind ik Rockstar games heel vet, denk maar aan gta III, Vice City en San Andreas, Manhunt en dit jaar komt er ook nog een spel van The Warriors (y) |
Citaat:
Ik kan niet wachten op die uitbreiding.. |
Komt nu ook een soort gelijke andere titel Rise and Fall, die lijkt mij eigenlijk veel leuker, het is met boten en heroes, meer actie gericht.
|
Gaaf spel, ik speel het af en toe nog online zelfs.
|
Over welk van de genoemde spellen heb je het nu? :D
|
Mensen, gaarne ontopic blijven en dat is dus "Warcraft III: Frozen Throne" dankjewel ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30. |