![]() |
Zweten na het opstaan
Als ik opsta heb ik vaak last van zweet-aanvallen. Ik sta dan heel rustig op, maar na een tijdje krijg ik het heel warm. Als ik dan even douche is het weer over.
Ik vraag me eigenlijk af of meer mensen dit hebben? En hoe komt dat? Ik heb me helemaal niet ingespannen als ik in bed lig. Ook geen rare dromen etc. (niet dat ik weet). |
Dat heb ik ook altijd en ik heb werkelijk waar geen idee waar het van komt. Het is wel zo dat ik het 's morgens in bed al vrij warm heb, volgens mij is dat ook normaal. Mss komt het van het activeren van het lichaam ofzo?
Ik heb het trouwens snel en makkelijk warm, ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft? |
Citaat:
Maar dat zweten in bed is echt vervelend, ik kan dan ook niet heel lang blijven liggen soms. |
ik denk omdat je hart dan in een keer harder moet werken
( als je zoveel uur hebt geslapen en dan in een keer opstaat) |
ik heb dat ook wel eens, ik begin dan te zweten, maar dan wordt t ook zwart voor mn ogen en moet ik even gaan zitten. ik heb dat heel soms en altijd als ik ongesteld ben.
|
ik ben daar 3x door flauwgevallen... en 1x bijna.. :s
dan krijg je t van binnen kei heet en dan wordt je helemaal klam, best eng.. gewoon rustig opstaan en wat drinken als je uit bed bent.. niet te snel enzo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |