![]() |
Waar vind je in hemelsnaam leuke jongens???
..Want ik vind ze gwn niet!!
:s |
:rolleyes:
|
Ik zag net nog een leuke jongen lopen in de Albert Heijn op de Nwe Binnenweg (Rdam). Als je snel bent, is -ie er misschien nog!
|
Bij de Bijenkorf, 2e verdieping.
|
ooo ja
trouwens, k zag er wel een, in de sneaker winkel, in amsterdam :D hehe, maarja die is dan weer nix. omdat ik aan de andere kant van het land woon :D |
:rolleyes: tja.
ik zeg MOVEEEEEEEEEEEEEE of slotje ? |
Citaat:
|
Citaat:
maar goed, ga de straat op, of kijk rond op inet. hoe moeten wij nou weten waar jij leuke jongens vandaan moet halen. ga uit, ga picknicken int park, zwemmen weetikhetwat. doe iets en je zult ze vroeg of laat wel tegenkomen. |
je moet ook niet zoeken, gewoon uitstralingen dat je plezier heb, met de vriendinnen als je uitgaat, ze komen vanzelf naar je toe!
Vampire_esje |
hehe dat denkje
mmaar niet naar mij hehe naja. zoooo wanhopig ben ik nie neee serieus nie! |
Neej eg nie! Nouw kgeloof dr anders nix van hoowr!f
|
Citaat:
|
Citaat:
voor de rest, care |
Citaat:
Ik vraag me werkelijk af of je nou gewoon echt totaal geen gevoel voor Nederlands hebt of dat je graag 'kewl' of leuk gevonden wilt worden amongst breezah-volk. Ik bedoel.... 'hoowr'??? - wer-ke-lijk. Ja, ik ben dan misschien een taalpurist, maar stijl/spel/typfouten lees in echt nog wel overheen. Mensen die echter correcte taal (teken van respect, want duidelijke, open communicatie) bewust verneuken ontnemen mij mijn eet- en forumlust. En als mijn post hier je stoort dan vind je vast geen leuke jongens hierrr |
In je dromen :) Dat zijn altijd de leukste.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42. |