![]() |
Atari Teenage Riot / Alec Empire
Wat is de algemene opinie hierover? liefhebbers of haters? te hard, of kan het nog harder?
|
ken niet zo heel veel maar vind het best cool
|
Ik ben er ook een beetje zelf mee bezig. leuk om te maken
|
Atari Teenage Riot<3
Alec Empire<3 Panic DHH<3 Motormark<3 Digital hardcore<3 Combichrist<3 Feindflug<3 Psyclon nine<3 Industrial<3 Live is het allemaal ook erg vet, heb(helaas op Atari Teenage Riot na) alles gezien en het rocked/bliept/beukt en ruist gewoon keihard<3 |
ATR, Alec Empire, nintendo teenage robots, altijd wel goed te pruimen. (y)
|
Ik vind het ook vette shit om mee auto te rijden :cool: (y)
|
Alec Empire > ATR
EVERYTHING STARTS WITH A FUCK! |
vette shit.
Van Atari Teenage Riot heb ik Redefine The Enemy, rarities and b-sides 1992-1999 en die is vet. Te strakke remixjes enzo. Die band is zowiezo erg tof. En ik mis The Shizit hiero, en die zijn eigenlijk nog genialer. |
supervet, maar niet te vaak en niet te lang
|
voor korte noisenummers : http://student-kmt.hku.nl/~peter1/pi/
ik doe er ongeveer een kwartier over om te maken, inclusief mixen en masteren. :D |
Citaat:
|
Ik ga heel gay doen:
IK HEB ATARI LEKKER OOK LIVE GEZIEN, MWUH :eek: En ja, best cool hey. Ik vind Alec met zijn ruige drum en bass het geilst; Squeeze the Trigger en The Destroyer. |
Ja hoor goed te horen.
|
erg fijn ja.
ik waardeer alec zijn solowerk het meest. laatste album is niet zo tof, the destroyer is geniaal, de bass terror ep is ook gaaf, intelligence and sacrifice iets te vaak gehoord. volgende week zie ik hem 2 keer live, dat gaat hard worden\m/. hoe vet is die digital hardcore mix van bjork. atr ook wel cool, ook wat te vaak gehoord. panic dhh heb ik ook, en ik moet via de site nog een shirt bestellen van alec en zijn mixtapes( 5 quid(y)) |
Citaat:
en ja, het kan altijd harder!(om ontopic te blijven, maar eigenlijk ook maar tot op zekere hoogte) |
Citaat:
|
Citaat:
voor een combo-attack van KMFDM en Panic DHH\m/:mad:\m/ |
volgende week zie ik alec empire (Y)
maar goed live @ the brixton academy is gaaf, ik heb em op cd en op lp |
Citaat:
1 dj set, en een show, geloof ik |
ja misschien lig ik bij 1 nokkie ofzo :)
|
"START THE RIOT!"
:mad: |
Weet iemand of Incubus ook nog alleen komt optreden in Nederland?
want ze komen dus naar Low Lands maar das me iets te duur :P Greetz |
atari vind ik erg vet, t optreden van ze op dynamo '99 ofzo was echt zo wreed dat ik er nog best veel van onthouden heb
alec empire heb ik eigenlijk nooit geluisterd ... maar ns doen ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
Net trouwens ook iets gedownload van Combichrist, dat is ook gaaf! Joy to the World \m/ (weet je toevallig van welke film die samples zijn?) |
dude ik weet wel dat dat mixalbum van producer te vet is(y)!
thnx. |
ATR live op Pinkpop( in de jaren 90)
ik heb zelden zon bas gehoord. Deutschland has gotte dieeeeeeeee |
98 of 97 was dat geloof ik
|
Vette shit en ruige clips :)
|
Moet meteen denken aan dat filmpje van ATR ergens in Duitsland, tijdens hun optreden vette rellen, knokken met de ME en op het eind werd het knaapje zelf ook opgepakt. Ferme shit. :cool: (y)
|
Vette shite.
Welke was er ook alweer dood? |
carl crack
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Morgen weer Panic DHH live. :D Daar kijk ik echt al lang naar uit. |
Citaat:
Waar? Live is het best stoer, dus laat me ff weten waar. Heb verder geen tourdata van die lui kunnen vinden. Ik ga ze voor de tweede keer zien, op Summer Darkness. 3 november zijn ze iig samen met KMFDM in haarlem voor 12 euro ofzo. |
Citaat:
Anyway dat hele lable Digital Hardcore Recordings mag welleens duidelijke tourdates verspreiden. Nergens een goed overzicht, en af en toe duikt er ergens een naam live op. |
Citaat:
Het gerucht gaat dat die gasten in Frankrijk zijn opgepakt voor het organiseren van een illegaal feest, maar ik heb nog geen bevestiging gevonden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
vette shit, maar dan doen ze toch iets niet goed
|
Atari Teenage Riot is tof. Alleen ken ik in mijn omgeving niet eens een handvol mensen die het muziek durven te noemen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05. |