![]() |
hoe hebben jullie het liefst
hey,
Ik zit met een klein probleempje. Als ik en mijn vriendje bezig zijn weet ik niet of ik alles wel juist doe. :o Daarom vraag ik aan jullie jongens wat er volgens jullie het best is. Meisjes mogen ook altijd tips geven. Hoe hebben jullie nu het liefst? Houden jullie van voorspel of de gewone directe aanpak. Als je vriendin/je pijpt of afrukt willen jullie dit zachtjes en traag of hard en hevig. Van wat komen jullie het eerst klaar: neuken, pijpen,.... Alvast bedankt |
ALS JE HET NOU gewoon aan je vriendje zelf vraagt
|
inderdaad!!!
|
hahah klopt
|
alsof dat voor iedere jongen hetzelfde is!!
probeer gewoon de verschillende dingen uit en dan merk je vanzelf wel wat hij het prettigst is, of de simpelste manier, vraag het hem |
hard en zacht
|
ik heb het liefs variatie
|
Citaat:
Hmm.. kweet niet hoe het met de rest zit : maar ik ben niet blind! (geldt ook voor de topic-oprichtster)!! Als je met een normale lettergrootte typt komt de boodschap ook over. |
Citaat:
|
Tsjah dat ligt toch echt bij iedere jongen verschillend. Hij kan je wel wat hint geven als je bezig bent hoor. Pijpen gaat meestal wel wat beter, omdat jongens daar minder ervaring mee hebben.
|
hm,
Soms snap ik het hier niet echt :confused: Vragen ze wat HUN vriend leuk zou vinden.. :P maaaaarrr als je een relatie hebt.. bespreek je dit toch samen??? :zeer confused: DOEI |
Dit is idd nogal verschillend per jongen, net zoals dat verschilt per meisje.
Je zou verschillende dingen kunnen proberen om erachter te komen, maar daarmee zou je ook een hoop kunnen "verneuken" (weten we ook weer waar dat vandaan komt) De beste manier is om het m te vragen, wat ie lekker vind (of wat m lekker lijkt) en in het gesprek dat dan ontstaat, kun jij ook te weten geven wat jij fijn vindt. En vanuit dat gesprek kun je ook overgaan tot seks (bijv. Like this?! en dan doe je wat hij zei dat ie lekker vindt.) Nouja dat zal wel lukken... maar volgens mij kun je dus t best er ff met zijn tweeen over babbelen Veel plezier |
Citaat:
|
gewoon in 1 keer die lul naar binnen rammen zonder voorspel.....nie zo moeilijk doen en gewoon keihard neuken (y)
|
kdenk dat je t inderdaad t beste aan je vriendje kan vragen smaken verschillen enorm namelijk!
maar ja ik denk dat mijn vriend t snelst komt van neuken want dan moet ik echt een aantal keer ff rustig aan doen zodat ie niet komt..pijpen en trekken komt ie ook wel van maar dan doe ik het tussendoor rustig aan zodat ie niet meteen komt :D |
Vraag het idd aan je vriendje....niemand is hetzelfde....en hij is dus de enige die aan kan geven wat HIJ het lekkerste vind....waarschijnlijk vind ie het ook helemaal niet erg of raar als je het vraagt hoor! Dus...
|
ik denk dat jongens over het algemeen sneller komen van neuken... de snelheid hangt af van de persoon
|
meisje bovenop vinnik het lekkerst hoor ....
|
Vraag het aan je vriend... :rolleyes: :p
|
inderdaad vraag het aan je vriend zelf zou ik zeggen :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat uitproberen en goed op zijn reactie letten en als je daar niets wijzer uitword dan (hoe moeilijk het mischien ook is) het aan hem vragen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, ik ben geen zeikerd, maar een wiskundige, wat niet per definitie hetzelfde is. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
tja; de beste oplossing; gewoonb praten
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |