![]() |
Fysiek geweld in de relatie
Sla jij je vriend of vriendin wel eens? Is het uberhaupt reeeel om te denken dat het normaal is je vriend of vriendin een tik te geven na zijn/haar misdragingen? Is barbaars geen term die aanduidt op hypocrisie?
|
Nee. Niet dat ik nu een relatie heb maar oke. Als ie slaat kan ie vertrekken. Echt waar.
|
Fysiek geweld is nooit normaal, is nooit de norm, en kan je nooit goedpraten. Het kan ook absoluut niet in een relatie.
Die tik bij misdragingen ... totaan onaanvaardbaar. Mensen die hun partner fysiek bedreigen of mishandelen zou men preventief moeten verbieden om nog in de buurt van hun partner te komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus je vind het slaan van je vriendin normaal... dat insinueer je hier.
En je vind dat je vriendin geen contact mag hebben met andere mannen... dat zeg je in dat andere topic. En je bent Marokkaan. En dan vind je het nóg gek dat mensen veel vooroordelen over Marokkanen hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik argumenten zou moeten verzinnen, zou ik al bijna naar de mensenrechten moeten gaan verwijzen. Maar in dit geval spreekt gewoon mijn gezond verstand. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee met slaan kun je je mening op een wat extreme manier laten zien, maar je hoeft haar niet perse wat te dwingen |
Citaat:
|
Citaat:
Slaan vind ik persoonlijk getuigen van onmacht, en dat is nooit goed in een relatie. Praten vind ik prettiger. |
Citaat:
|
Ik vind het wel romantisch, zo van je vriendin houden, dat je haar slaat om haar op het rechte pad te houden. :o
Nee maar waarom slaan, je kan toch dingen mooi uitpraten? En sowieso vind ik het van een zwakte getuigen, wanneer een man zijn fysieke kracht gebruikt tegen een vrouw. |
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...=&pagenumber=5 En daarom heb je ook een Marokkaans klinkende nick? Maar je bent geen Marokkaan? Suuuuuuuuuuure... |
Citaat:
|
Citaat:
daar gaat het nu niet over :) *aai doet en lolly geeft* |
Citaat:
|
Je mag sowieso nooit een vrouw slaan. :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik constateer een feit en meneer ontkent dat. Dat is een zwaktebod. |
Als mijn vriend zijn handjes niet thuis kan houden, ben ik weg. In een relatie hoor je respect voor elkaar voor elkaar te hebben. En dit is nou niet bepaald een vorm van respect voor elkaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je wordt geslagen, sla je gewoon terug. Of dat nu om een vrouw gaat, of man maakt niets uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18. |