![]() |
17 juli Restless Youth en Gascoigne in café Bijstand in Nijmegen
Komt nog 1 bandje bij.
Gratis. Begint om half 9. http://www.student.ru.nl/rody.kersten/webflyer17.jpg KAPUTMACHEN!!!!! |
ik ga zorgen dat ik niks anders te doen heb!
|
Eindelijk ;)
|
kom dit kan niet gemist worden en ik had er al rekening mee gehouden want het stond al op asice laatst.. of iig van gascoigne..
|
oh?
|
http://www.asice.net/shows.php?id=4020 bedoel ik.
|
Ik ben benieuwd wie dat geplaatst heeft.
|
tjaaa dat weet ik ook niet! maar heb je roddels over de 3de band?
|
Ja. Maar dat is nog even afwachten.
|
dan zijn het ook geen roddels :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ok dan.
|
Ohja, ik kom wel kijken.
|
Citaat:
dat is je geraden ook ;) |
Citaat:
hoe vet is restless youth! hoe vet is het om met ze te spelen! hoe vet zijn de nijmeegse zomerfeesten! |
Speelt Kaputmachen ook? ;)
Maar zin in, weet alleen niet of ik dan al op vakantie ben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eens kijken of we langs kunnen komen, heb wel weer zin in een RY showtje.
|
Tijdens de zomerfeesten? Relaxt (Y)
|
Citaat:
|
haha
kdenk dat ik ook ff langs wip ! |
Citaat:
(y) |
Present. jawohl.
|
Citaat:
|
Netjes mensen, de toko mag kapot!!
|
Ik geef wel even aan van te voren of ik kom, dan moeten er wat mensen uit namelijk.
|
Citaat:
Ik vraag wel of de kelder alvast gestut kan worden... |
Een rampenplan is reeds aanwezig ?
|
Citaat:
|
Prima !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb echt zin in de show!
Ik zoek ook nog een plaats om te slapen (mits dat bij Bootsman kan natuurlijk) van zondag op maandag, en van maandag op dinsdag omdat we dinsdags in Arnhem spelen (Stortebeker met The Queers) en ik geen zin heb om dat traject zo vaak te moeten reizen! iemand een leuk aanbod ? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Denk het wel, laat ik nog weten! |
Citaat:
|
Je kan van maandag op dinsdag bij mij crashen. En dan heb ik ook nog een fatsoenlijk matras voor je waarschijnlijk.
|
Oeh, is er ook een matras voor mij?? (zo'n stoffen ding op op te slapen bedoel ik dan)
En nu het toch al een "post asice links van ruige shows topic" is geworden.... http://www.asice.net/shows.php?id=3814 Nog een tyfuseind weg maar daar word de show niet minder van (y) |
Hier heb ik ook nog wel een aantal matrassen en ben alleen thuis dus :evil: alleen dat is dan voor mensen die gewoon na het optreden weggaan want het is een dorpje 10 min treinen verderop.
|
forumorgie (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
okay, net repeteren, gaat harde shit worden, leuke dingen in petto! :)
maargoed, aangezien we vrijdags in Groningen spelen, daar slapen, ik zaterdag met Bootsman richting het Zuiden ga, zoek ik dus een slaapplek voor de zaterdag, zondag en maandag, maar de maandag is geen probleem lees ik net! Maar als ik ergens drie dagen kan crashen zou dat echt geweldig zijn! Angela ? Dan kan je ook wel op de gastenlijst voor Arnhem, dinsdag! Man, ik voel met net een zwerver haha :D |
maandag op dinsdag kan bij mij
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |