Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   pijnlijke standjes (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=122156)

*Shorty* 09-06-2002 13:05

pijnlijke standjes

De laatste tijd, als ik seks heb (op de standaard manier) heb ik een beetje pijn. Nou dacht ik: 'Als we het nouw eens anders proberen...' Maar dat doet dus nog meer pijn (Doggy, achterstevoren, ondersteboven). Ik vind het echt heel vreemd, want met mijn ex-vriend kon ik (bijna) alles doen zonder dat het pijn begon te doen...
Wie weet wat het kan zijn???

*blue angel* 09-06-2002 13:23

op welke manier doet het pijn? in je buik of in je schede zelf?

*Shorty* 09-06-2002 13:30

Citaat:

*blue angel* schreef:
op welke manier doet het pijn? in je buik of in je schede zelf?
het is niet echt een branderig gevoel, maar meer dat het te krap is, terwijl dat we het al zovaak gedaan hebben dat het geen pijn deed
Als we doggy doen dan lijkt het wel ofdat zijn lul in mijn buik/baarmoeder prikt zeg maar (stom gezegd)

GeNeVa 09-06-2002 13:58

Citaat:

*Shorty* schreef:

het is niet echt een branderig gevoel, maar meer dat het te krap is, terwijl dat we het al zovaak gedaan hebben dat het geen pijn deed
Als we doggy doen dan lijkt het wel ofdat zijn lul in mijn buik/baarmoeder prikt zeg maar (stom gezegd)

Well hij is blijkbaar groot geschapen, maar dat zou geen probleem moeten zijn. Je kan toch vragen of hij niet te diep gaat. And je moet (of hij moet) ervoor zorgen dat je vochtig genoeg bent.

sofie 09-06-2002 14:00

Mjah dat wilde ik ook al zeggen, dat zyn penis groter is.
Al die standjes doen by my nu ook pyn, terwyl dat eerst niet het geval was met andere partners. Ik vind het jammer, want nu moet hy steeds oppassen dat het niet te hard gaat.

*Fallen_Tear* 09-06-2002 14:04

Als hij jou van achter 'neemt' komt hij ook dieper lijkt me :confused:
Misschien moet ie dus iets minder diep, ik heb er soms ook wel eens last van...

Dusjcrib 09-06-2002 14:17

Ja, hij kan groter geschapen zijn, of ms ben je te gespannen doordat het een keer pijn deed en span je zo onbewust je spieren daar aan waardoor het dus 'te krap' wordt en pijn doet..

Ik heb wel eens als ik een errug volle buik heb dat ut pijn doet, vlak na het eten dus.. Maar das ook niet heel gek lijkt me, nouw, ms had je daar een of een paar keer pijn door en ben je daardoor nu te gespannen..

Vraag hem idd voorzichtig(er) te doen, en probeer je goed te ontspannen, probeer je niet de hele tijd zorgen te maken over of het pijn zal doen of niet, enz..

M@TRIX 13-06-2002 10:00

minder diep doen.... waarschijnlijk is ht de lengte

MisterImpossible 14-06-2002 14:07

Aids , ik denk dat je seropositief bent geworden.

kastdeur 14-06-2002 14:38

Citaat:

MisterImpossible schreef:
Aids , ik denk dat je seropositief bent geworden.
jouw vorm van humor? :rolleyes:

Tsoenami 14-06-2002 15:16

Ik heb der ook veel last van, maar heb dat altijd al gehad, elke keer we seks hebben moeten we na een tijdje stoppen omdat het echt te erg begint te worden, zit hier ook wel een beetje mee :(

punkyfish 14-06-2002 19:21

Citaat:

Tsoenami schreef:
Ik heb der ook veel last van, maar heb dat altijd al gehad, elke keer we seks hebben moeten we na een tijdje stoppen omdat het echt te erg begint te worden, zit hier ook wel een beetje mee :(
beetje heel erg in mijn geval :(

girl4you 14-06-2002 21:35

ik denk dat ie dan gewoon groter geschapen is dan je ex... wat hierboven mij ook al staat

*Shorty* 15-06-2002 19:07

Citaat:

girl4you schreef:
ik denk dat ie dan gewoon groter geschapen is dan je ex... wat hierboven mij ook al staat
maar in het begin deed het niet echt pijn

misschien is het 'de sleur'

MissBi@tch 15-06-2002 19:10

k denk ook dat je gewoon wat minder hard zult moeten doen....
en misschien doggy style ofzo ff niet...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53.