![]() |
Als je aan de pil bent....
...gebruik je dan ook nog een condoom als je sex hebt (bv met je vriendje)? ik vroeg me dat af, aangezien ik zelf wel aan de pil ben en ik vaker sex heb met mn vriendje zonder condoom. we kunnen beide geen soa hebben.
|
Wij doen het zonder. Eén keertje met gedaan om het gewoon uit te proberen.
|
In het begin deden wij met, maar daarna hebben we een hele tijd zonder gedaan.
|
Altijd zonder.
|
Citaat:
|
Met condoom, het klinkt misschien stom maar ik vertrouw mijn pil alleen niet.
|
Citaat:
|
Zonder.
Hoewel mijn lerares Frans mij gek verklaarde:s. Maargoed. Ik slik trouw de pil dus ik ben absoluut niet bang om zwanger te worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
zonder. In het begin had ik er ook wel moeite mee, maarja, als je dn toch iedere maand ongesteld blijkt :p
|
Zonder
|
Zonder!
|
Citaat:
ontopique: zonder |
Citaat:
|
zonder
|
vaste vriend zonder, scharrel of onenigtestand met
|
Misschien een domme vraag, maar wat doen diegenen die pil en condoom gebruiken dan als het condoom scheurt? Vertrouw je dan wel op enkel de pil? Het lijkt mij ergens namelijk vrij zinloos om beide te combineren (hoewel ik het waarschijnlijk zelf ook zou doen als eerste reactie mocht ik aan de pil gaan).
Als je enkel pil niet vertrouwt en enkel condoom ook niet vertrouwt, en één van beiden laat het afweten tijdens de seks, wat doe je dan? |
Zonder condoom, ik heb een vaste vriend.
Voor degene die de pil en condoom gebruiken, is dat niet meer iets waar je je over heen moet zetten om 1 van beide te gebruiken. In het begin had ik ook echt zoiets van hmzz is dit wel helemaal te vertrouwen. Daarnaast mijn inziens zijn de pil en de condoom beide vanzichzelf (mits goed gebruikt!) goed betrouwbaar. Maar ja opzich niks mis mee natuurlijk hoor om beide te gebruiken, alleen het lijkt me wat geks hebben om het altijd met beide te doen ondanks dat je een vaste vriend hebt. Is er dan nog wel spontane seks?! |
zonder
|
Voorlopig nog met, ik heb namelijk een nieuwe pil en ookal heb ik de gebruiksaanwijzing goed opgevolgd en ben ik er geen vergeten, wil ik voorlopig toch nog even de zekerheid.
|
Zonder, 1 keer met condoom gedaan toen ik de pil was vergeten :o
|
Citaat:
|
Ik vertrouw ook niet alleen op de pil. Maar doe het meestal zonder, en dat hij niet in mij klaarkomt. Of we maken het af met condaam ( bij de langere vrijpartijen.. 2 uur zonder 5 minuten met ofzo)
|
Zonder! Soms wel kut overigens, want ik blijf, zelfs na 1,5 jaar trouw slikken, het moeilijk vinden om op m'n pil te vertrouwen... Voordeel: elke keer dat je dan toch weer gewoon ongesteld wordt een feestje:p Maarja.. :|
|
Citaat:
Citaat:
Tuurlijk is het dan wel minder spontaan maar dat is dan maar zo. Ik heb nooit anders gekend dus dat mis ik ook nog niet. |
Altijd zonder, behalve in dat ene geval dat ik een pil was vergeten.
|
Afwisselend. Als we iets langer door willen is met wel prettiger, :p maar in principe vertrouw ik de pil wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pff, Ligt er echt aan.
Soms met condoom, soms zonder.. De laatste tijd meer zonder, Ik vind het persoonlijk prettiger met condoom, ik weet niet waarom. Maar als we er geen bij de hand hebben, (we vinden het allebi erg storend om onder het voorspel een condoom uit de kast te gaan vissen..:S) Gewoon zonder, Niet echt een vaste regel. (Of zijn ik en mijn vriend nou echt zown raar stel:S) Maar wij hebben wel vaker op rare plekken sex, Trouwens mensen, volgensmij is een condoom alleen niet zo heel erg betrouwbaar. Hoelang hadden jullie sex voordat jullie aan de pil zijn gegaan? Of hebben jullie gewacht met sex totdat je aan de pil was. |
Altijd zonder, we hebben ook wel eens met gedaan, maar dat is echt niks.
|
ook altijd zonder condoom, ik zie niet in waarom we wel een condoom zouden gebruiken. Ok als je niet weet of je hiv of een soa hebt dan is het verstandig maar dat hebben mijn vriend en ik niet (hij is getest en ik was nog maagd)
|
Altijd zonder, heb een vriendje.
Condooms zijn alleen handig voor het opvangen vind ik. Vriendje vind het een stuk prettiger en ik daarom ook :) Ik vertrouw de pil wel en slik hem elke dag dus ik denk dat er vrij weinig fout kan gaan. Toch ben ik stiekem elke maand wel weer even blij als ik ongesteld ben. |
Ik ben soms wel heel onzeker over de pil (als ik hem bijvoorbeeld ietsje te laat heb geslikt), dat ik bijvoorbeeld zwanger ben. Maar ik ben te eigenwijs om condooms te gaan kopen en gebruiken.
|
alleen toen ik begon met de pil had ik nog zo mijn twijfels, en gebruikte we een condoom. maar toen het iedere maand goed bleek te gaan hebben we geen condoom meer gebruikt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zonder, behalve als de jongen in kwestie niet getest is op SOA's en bij one night stands. In een relatie gebeurt het wel eens met, bij bv een vluggertje of geen zin in geklieder vanonder.
Ik vertrouw op de pil/ring. |
Wat veel mensen doen het zonder zeg! Weten jullie allemaal 100% zeker dat je partner soa vrij is? En hoe dan, doormiddel van een test of omdat hij/zij nog nooit onveilige seks heeft gehad? Ik zelf doe het altijd met!
|
Ik heb nu de nuvaring, maar toen ik nog aan de pil was gebruikten we geen condoom ivm met een soa. Nu nog steeds niet.
|
Begin met condoom, daarna tijd lang zonder, maar met condoom vind ik ook geen probleem, vooral lastig voor alle 'zooi'
|
Citaat:
|
met. We weten nu wel dat deze pil ook betrouwbaar is (Diane35), en nu als ik echt in haar wil komen doen we 'm toch even om, voor het opgeilen doen we het niet. Dat zal later wel verschillen...
|
Altijd met, nooit zonder. Ik heb een vriendin met een baby, vandaar, ik wil nog geen klein hummeltje :)
|
Citaat:
ik vind zonder condoom fijner, en ik zal toch op de pil moeten vertrouwen, er zijn zoveel mensen die het zonder doen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51. |