![]() |
Incubus en Linkin Park
eeey gazzies!!
zijn hier mensies die incubus kennen? of nog beter fan zijn? kben opzoek naar deze mensies dus meld ut ff als je incubus vet vind! Linkin park fans zijn ook welkom! Ze waren egt goed op Live 8 :D greetz RockerTjuh |
Heyyy Gril!!!!111!!
Echt te tof gewoon. |
Ja, jij.
|
Ja, maar vooralsnog is m'n muzieksmaak veel te bekrompen om deze bagger m'n gehoorgang te laten penetreren.
Groetjeessssssssssssssssssssssssssssssss, Iemand die heel blij is dat ie unbanned is :) |
Ik vind Incubus vet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha ok,
maar ik vind Linkin Park best wel aan te horen. Iedereen heeft het over dat het zo commercieel is en bijelkaar is gezocht door een platenmaatschappij. The Sex Pistols waren ook bijelkaar gezocht destijds, dat was net zo commercieel. En nu lopen al die punkertjes die daar uit voortgekomen zijn te zeiken op Linkin Park. Ik durf er voor uit te komen, dat ik het best aardige muziek vind om naar te luisteren! :cool: |
dit topic zal wel weer de verkeerde kant opgaan...
maargoed ik ken Incubus en vind ze best puik klinken. |
Misschien moet jij eens *MIJAM* gaan PM'en..
Zij is net zo'n diehard rockfan als jij!!!!!! |
iedereen kent incubus en linkin park. dus, slotje :)
|
Haai RockerTjuhhh!
Incubus en Linkin Park zijn egt wel vettt!!! :D :D :D Kusje! |
Voor mensies hebben we contact gezocht. Voor de muziek hebben we dit forum, maar dat zou ik als ik jou was wel een fatsoenlijk topic openen dat enige discussiewaarde zou kunnen bereiken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |