![]() |
Virus!!!
Er is een nieuw virus, verspreid zich via email enne geen virus scanner ziet hem!
zoek naar het bestand: ZULFNBK.EXE, als die op je computer zit meteen verwijderen en iedereen die je het laatste half jaar gemailt heb meteen vertellen. geen enkele scanner ziet hem omdat het een vertraagdde werking heb dus niet echt merkbaar maar als je hem hebt staat ie in de map: ***windows/command daar zit ie dan in mzzls madduck |
HOAX!
iedere windows-machine heeft dat bestand aan boord, en het is volkomen onschuldig.. mocht je 'm verwijderd hebben; ik geloof niet dat het direct kritiek is.. |
ik heb dat niet http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
|
Citaat:
|
Citaat:
Conan... heeft idd die file ook niet (Win95) |
ik heb 'm ook niet (win me)
|
het is dan ook met een S ipv een Z. (tenminste op mijn pc)
|
ik weet nog dat ik dat bestand had, en als je je iconen op 48*48 zette zag je daar een mededeling ofzow
|
Citaat:
|
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Madduck (02-12-2001).] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Moet ik het nou wel of niet verwijderen?
|
ja weg ermee
|
aayippie: kom, jij komt hier langer dan vandaag, en je zult vast wel eens meer posts van me gelezen hebben..
|
van wat ik allemaal gehoord heb is da ding behoorlijk serieus!
Madduck |
Nee, natuurlijk is het geen virus.
En als je probeert een hoax te verspreiden, doe het dan wel goed. Je schrijft de naam van het bestand niet eens goed. Het is namelijk sulfnbx.exe. Bijna iedereen heeft dit bestand op z'n pc staan, omdat dit bestand ook op de installatie CD van Windows staat. Windows gebruikt dit programma op lange bestandsnamen te verwerken (geloof ik). Als je mail krijgt met dit bestand als attachmant kan het natuurlijk WEL een virus zijn, omdat iedereen voor elk bestand een willekeurige naam kan verzinnen, dus ook sulfnbx.exe. |
Maar je moet natuurlijk ook geen executables in attachments openen, als je niet voor 100% zeker bent dat de inhoud niet schadelijk is.
|
w000t.. dobermann heb zich in de nesten gewerkt...
XP heeft em ook niet sorry.. |
wahahaha
|
haha, en ik ben de paus..
|
voor de gein:
Code:
Profiel van Madduck |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14. |