Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   waarom blowen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=122197)

Klubbin 09-06-2002 13:54

waarom blowen?

Ik blow nu al een aantal jaartjes en voor mij is eerlijk gezegd een beetje de lol er van af. Ik zelf zie er de lol niet meer van in, wat is er nou leuk aan extreem gaar worden?

Ik keur het trouwens niet af hoor het blowen, ik wil eigenlijk weten, waarom blowen jullie??

Ik zelf deed het in het begin omdat het vet was en zwaar relaxed, omdat je er zo wazig van werd. Maar de laatste tijd werd ik er alleen maar gaar van, dus voor mij gaat het blowen in elk geval minderen. Stoppen doe ik denk ik toch niet.

Isa 09-06-2002 14:09

Om verlichting te bereiken.

dopehead 09-06-2002 14:50

om alles anders te zien,je ziet zech maar een film maar tegelijkertijd speel je er ook in mee,snap je?

]{ing 09-06-2002 16:53

voor de verandering in je gedachtenstroming

Anal Avenger 09-06-2002 17:37

ik krijg van blowen soms echt hevige praatbuien, en dat vindik wel fijn aangezien ik normaal neit zo'n persoon ben die teringveel praat. En ik denk dieper over dingen na dan normaal.

Locke 09-06-2002 18:16

Citaat:

Klubbin schreef:

waarom blowen jullie??

Ben gewoon fokin verslaaft :)

Nou ja ik vind het ook gewoon leuk om stoned te zijn en het houd de verveling ook wel tegen ..

poecilotheria 09-06-2002 18:34

ik vind het gewoon zo relax om buiten te zitten (met goed weer dan he ;)) met wat maten en dan een jointje en pilsje erbij

gewoon wat slap ouwehoeren en genieten van het goeie weer enz.

Lonsdalechick16 10-06-2002 12:32

vet gevoel en dikke lachkicks:D

sexywoman16 10-06-2002 19:31

Citaat:

Locke schreef:

Ben gewoon fokin verslaaft :)

Nou ja ik vind het ook gewoon leuk om stoned te zijn en het houd de verveling ook wel tegen ..

hahahahahahaha ik heb precied het zelfde!! xxxjes Sexywoman. (ik kan niet zonder)!!!

KE-J 10-06-2002 19:36

ik ga er hard van lachen, je krijgt van die snode tintelingen in je arm en je ben en het is gewoon een lekker gevoel.

wazaahp 11-06-2002 20:46

om de dagelijkse sleur van de maatschappij te doorbreken en om lekker skaffa te worden en em hard te spacen.

Woekie 12-06-2002 11:44

waarom is een hele goede vraag

ik doe et gewoon om iets anders te doen, zuipen is ook niet alles...
toch wel lekker af en toe voor een feest veel smoken en zuipen en gewoon relaxt feesten

en gary, jij ontsnapt ook wel zonder wiet de werkelijkheid :p

substantial 12-06-2002 13:40

om stoned te zijn natuurlijk:D

en omdat ik dat een fijn gevoel vind
en als je dat niet vind zie ik inderdaad geen reden om te blowen

PiNoW 12-06-2002 14:43

omdat het leuk is
om relaxed muziekje te luisteren en lol te hebben

( ik kan ook wel lol hebben zonder trouwens:D)

harrie the 5th 14-06-2002 07:51

Citaat:

Anal Avenger schreef:
ik krijg van blowen soms echt hevige praatbuien, en dat vindik wel fijn aangezien ik normaal neit zo'n persoon ben die teringveel praat. En ik denk dieper over dingen na dan normaal.
heb je net geblowd? je rookt het gras voor mijn voeten weg, zo wilde ik het net uitleggen....

liefkleinmeisjuh 14-06-2002 09:06

omdat blowen gewoon relaxed en lekker is?

het hoort er gewoon bij!

Griller 14-06-2002 17:24

omdat ik dan altijd flink hard moet schijten?

Nee ik vind het gewoon relaxed..

ShoarmaSchaap 15-06-2002 01:33

gewoon, is kankervet als je hard spacet met andere mensen of in een normale omgeving waar je normaal gewoon nuchter komt

xx-lovegirl-xx 16-06-2002 19:51

ik blow omdat ik er gewoon relext van word of een vette lachbui van krijg. doe het meestal 1 a 2 uren voordat ik ga slapen zodat ik na de tijd niet zo duf rond loop

purple 17-06-2002 16:00

ik blow omdat ik het een lekker gevoel vind. het is ook een leuke bezig heid met vrienden.
en wat ik ook wel leuk vind is dat als ik muziek luister alle verschillende intrumenten appart kan horen zonder er mn best voor te doen en zo wordt de muziek echt super veel mooier. want dan kan ik het ook horen als k nuchter ben.
en verder heb k nu vakantie dus het maakt ook helemaal niet uit of ik het doe
en het is lekker

xm

pantzermench 18-06-2002 11:02

Waarom ik blow??
Nou juah, eigenlijk zie ik ut nut er ook niet van in, maja, je voelt je dan vet chilll

the Comebackkid 18-06-2002 16:02

heb het jaren gedaan om zo helder te kunnen zien en helder te horen, en je dan totaal ontspannen enzo, of door de stad lopen en allerlei vage dingen meemaken, ben de laatste tijd liever nuchter, dan ben ik snellen en meer bijdehand en ben ik veel opdringeriger tegen andere mensen waardoor ik meer assertief overkom wat goed is in het dagelijkse leven.

schjipsch 18-06-2002 17:36

Citaat:

poecilotheria schreef:
ik vind het gewoon zo relax om buiten te zitten (met goed weer dan he ;)) met wat maten en dan een jointje en pilsje erbij

gewoon wat slap ouwehoeren en genieten van het goeie weer enz.

juist
vooral slap ouwehoeren is altijd prettig

lord belial 18-06-2002 19:13

ik word er altijd zeer vrolijk van..... pas ongeveer 3 kwartier aan 1 stuk doorgelachen.. kon echt niet kappen, kreeg zeer gezicht van het omhoogtrekkke van de wange! :D

Roxy 19-06-2002 03:31

ik heb echt nooit dat ik zo moet lachen of dat ik veel ga praten ofzow, absoluut nie, ik ben meer van het stille in mezelf zijn dan.... vandaar dak oowk eigenlijk bijna nooit in gezelschap blow, tis meer iets voor mezelf... maar het is wel gewoon relaxt, je beleeft dingen net iets intenser, het is super ontspannend en bij mij is het meestal īs avonds voor het slapen gaan, en kvind gewoon super om dan beetje wazige muziek te luisteren te liggen nergens aan te denken mega ontspannen en dan slaap ik oowk nog heel diep

psygnosos 20-06-2002 14:27

Het gevoel van ...Verlichting
Je denkt anders, je voelt je anders......
En je schrijft vet betere nummers/opstellen :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24.