![]() |
versieroutfit?
Heb jij een bepaalde versieroutfit? zoiets waar je ze als vliegen mee lokt?
|
nou nee :confused: en ik denk ook niet dat zoiets bestaat..
|
Nee dat heb ik niet...
Maar als ik uitga dan ga ik toch in mijn mooiste kledij... niet in mijn werkkleden :) Hoh ja... tzijn niet de kleren hoor die het doen... tis de persoon.. De kleren vertellen gewoon wat meer van je innerlijke... greetz DJken |
Yep... ik heb een heel mooi haltertruitje... werkt heeel goed! :D
|
Citaat:
Tzal jij wel zijn die mooi is :) Mijn vriendin draagt ook mooi kledij die bij mij ietske opwekt ;) Maar tis nog altijd de persoon zelf die het meeste doet bij mij... en dat is zowel innerlijk en uiterlijk :) greetz DJken |
Citaat:
|
Eh nee. Hoewel het wel verstandig is me vantevoren even te scheren en m'n haar te kammen, dat scheelt...tenzij ik natuurlijk ergens heenga om alleen te zuipen, dan kan het me geen reet schelen wat de dames van me denken :D
|
Nou, ik had laatst een nogal laag uitgesneden truitje aan en kreeg me daar opeens aandacht :D:D
Maareh, ik heb gewoon altijd iets straks aan... tja meebie wijde broek, maar sowieso strak om de kont en strak truitje. En m'n haar los, maar dat heb ik altijd al :p |
Nuh, ik heb niet een speciale versieroutfit.
|
Nee, ik trek ook niet echt speciale kleren aan met uitgaan ofzo.
|
adams kostuum
|
lifestyle >>>
Chanel |
neuh... heb liever dat mensjes gelokt worden met hoe liev ik ben :rolleyes: :p :D
|
Kheb op waterloopplein 'n keer 'n truitje met koekiemonster gekocht, maar dat was 'n kindermaatje dus tis 'n blote-buik-truitje. Het ziet wel heel koel uit omdat je koekiemonster van voren ziet en op m'n rug van achter (snappie? :) ) Maar dan krijg ik ook "opeens" veul aandacht en dan probeert m'n vriendje duidelijk te laten merken datik bij hem hoor :) Skattig..
|
nee, ik zie er in m'n normale kleding al oogverblindend uit:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ehm, ik draag echt niets anders. |
Mijn bunny pakje...
Maar nee ik draag geen speciale 'versierkleding',ik kan me wel helemaal gaan opdoffen enzow..maar als die jongen me daarna vaker ziet merkt ie toch wel dat ik er in het dagelijks leven anders uitzie alsdat ik op 'versiertoer' ben...so why bother,ik draag gewoon normale kleertjes...hoe chliché ook ze hebben me maar te accepteren als ik ben. |
jaap waar blijft die rolleyes-reply :D
|
nee heb ik niet... dat soort dingen helpen toch niet bij een hopeloos geval :D
|
hihi
hád ik het maar :D bestáán er outfits waar men als vliegen op af komen? :P nope maar natuurlijk kleed ik me extra mooi aan, maar das ook alleen maar omdat ik sochtends veeeel minder tijd heb dan wanneer ik uitga he :D |
Met m'n dolce & gabanna tijger slipje :p
|
Citaat:
Ik heb niet echt zo'n outfit eigenlijk |
neuw.. bij het uitgaan vind ik het een stuk belangrijker dat ik lol heb, dan een paar jongens die dan om me heen gaan lopen dansen. mn make-up zit dan wel vaak mooier, maar dat komt gewoon omdat ik er dan iets meer de tijd voor neem.. geen speciale kleertjes dus.
|
Als echte bikkel versier je zelfs nog in je blote kont natuurlijk ;)
Neuj, heb geen speciale outfit, misschien is dat wat er loos is :D;) |
rode broek + roze polo
altijd succes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Neen, geen outfit, maar wel een dansje dat het altijd goed doet (het zgn. MADDOXdansje) Krijg je gelijk 10 jongens om je heen, succes verzekerd.
Is trouwens een beetje te beschamend om hier uit te leggen.. :o |
ik douche als ik uitga en kam mijn haar en doe mascara op dat vind ik wel voldoende. Ik bedoel, ik woon in friesland en daar hoef je niet zo'n moeite te doen
|
ik heb geen versier outfit ofzo
ik versier nooit |
Citaat:
*woont zelf in twente* Er doen hier zat lui moeite, maar de helft ziet eruit als van die goedkope hoeren... :S |
M'n latex catsuit rrrrrrrrrrr
|
Wel een paar truitjes enzo die ik zeg maar alleen met uitgaan draag, maar niet dat je dat een versieroutfit kunt noemen ofzo
|
Nah, niet echt.
Doe wel langer over mn make-up, maar dat komt omdat ik 's ochtends niet zoveel tijd heb, en als ik 's avonds ergens heen ga wel :) |
skipakkkk
|
Citaat:
|
Nee geen bepaalde versieroutfit :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm als ik iemand ga versieren dan... hmm ik versier nooit...
maaruh als ik uit ga dan... hmm ik ga eigenlijk nooit uit... okeej nou jah heh ik heb weleens zown bui dak mn best doe om dr wat beter uit te zien maar dat is meer voor mezelf en omdat ik me dan zekerder voel dan dat ik dan denk van yes ik zie dr goed uit ik ga jongens versieren :D |
Citaat:
|
Nope.. ik heb ook niet echt uitgaanskleren.. jaa.. 1 broek die ik een keer gekocht had en 1 truitje die ik toch eigenlijk niet zo leuk vindt.. en die wel uitgaanderig is..
Maar voorderest doe ik daar niet zo hard aan :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe versieroutfit....nee doe ik niet aan :D
hm misschien toch mn latexrok ...neeh :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb niet echt een versieroutfit, m'n uitgaanskleding verschilt ook niet echt van m'n gewone kleding. Ik heb wel een zomerjurkje die op vakantie wel succes heeft. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26. |