![]() |
bestellen?
hoe vaak staat de turk/griek/italiaan of chinees bij jullie op de stoep?
bij mij 1x in de 2weken ongeveer. is dit veel? |
Zo goed als nooit.
Heb in de dikke anderhalf jaar dat ik hier woon 1 keer een pizza laten komen, maar dat was omdat we een filmmarathon in de flat hadden en we niet weg wilden en 1 keer is er chinees gebracht, omdat het vanaf de andere kant van de stad moest komen en het noodweer was. Verder kook ik eigenlijk altijd wle zelf of wil ik een enkele keer naar de chinees/snackbar gaan :o |
Nog nooit.
Heeel soms haal ik iets bij de snackbar. Maar meestal kook ik toch wel. |
Citaat:
|
Maar heel weinig, eens in de paar maanden. Vaker haal ik patat bij de snackbar (maar hoewel de eigenaar tegenover ons woont neemt ie t niet even mee :p).
|
Wij bestellen nooit, halen altijd zelf op. :P
Maar even ontopic: 1 keer per maand ongeveer. |
Mwah, héél soms, echt een paar keer per jaar.
|
De laatste keer dat de pizzakoerier op de stoep stond was anderhalf jaar terug, omdat we toen aan het verhuizen waren en 's avonds te moe waren om die pizza zelf te gaan halen. En de keer daarvoor was echt jaren terug. Normaal gesproken halen we zelf dingen (pizza eet ik zelden van de pizzaria, maar Chinees ed halen we gewoon zelf).
|
Nooit, ik haal alles zelf.
|
1 keer per maand chinees en 2 a 3 keer per maand patat. :o
|
Nog nooit.
|
Citaat:
|
nooit!
|
bij mij nooit, ik kook zelf of eet diepvriespizza.
Bij mijn ouders ongeveer 1 keer in de twee maanden denk ik. |
Ik heb afgelopen jaar wel paar keer een pizza laten bezorgen.
|
op internaat bestellen we quasi elke schooldag frieten/kebab/pizza/pasta zo tegen 22u/22u30 om 3 verschillende en uiteenlopende redenen:
- slecht eten van internaat (NIET mijn mening!!!) - we eten vroeg (18u10) en hebben later op de avond vaak nog honger - is lekker Het gaat hier gauw om 50 euro per dag aan omzet, er zijn keren dat er 10 man meebesteld. IK persoonlijk bestel gewoonlijk dinsdag's en soms donderdags.. maar de laatste tijd was dat minder, om gezondheids/financiële redenen... THUIS Nooit!!! In het ergste geval diepvriespizza |
Citaat:
|
Ze bestellen thuis heel soms spare ribs, maar dan nooit als ik thuis ben:( Verder koken we zelf wel.
|
Bijna nooit. Chinees zit zo dicht bij, dat ik het gewoon zelf haal en pizza maak ik meestal zelf. :)
|
nooit, patat maken we thuis, pizza is meestal gewoon diepvriespizza van AH en Chinees halen we zelf op.
|
nooit, we maken of halen het zelf
|
Tegenwoordig 1x per 1-2 maanden. Er is een tijd geweest dat wij 1x per week chinees bestelden :s Dat was wel een beetje teveel van het goede
|
Ik ben meestal de pizzacourier van het gezit. De pizzaria zitten 10 minuten rijden van ons huis vandaan. En op mijn MTX ben ik een stuk sneller dan die pizza brommers :evil: .
Maar meestal als ik met vrienden bij mij thuis zitten, laten we het halen. Want meestal heb ik dan al gedronken. Dus zoiets van 1 keer in de 2 week. |
Bijna nooit. Sinds we hier wonen (3 jaar) 2x een pizza.
|
Nooit eigenlijk, ik eet nog liever brood.
|
Nooit, ik kook graag en als ik geen zin heb om te koken, kan ik altijd grieks, chinees, turks of friet halen.
|
Zo goed als nooit. Dat komt omdat ik het óf ga afhalen óf iets bestel als ik bij vrienden ben :p En dat is dan nog één keer in de 4 weken of zo..
|
1 kaar in het jaar ofzo.. komt heel heel zelden voor
|
Soms wel. Vooral de spare-ribs van de Spare Rib Express zijn heel erg lekker:)
|
Citaat:
|
eens per jaar denk ik
|
Mwa 1 a 2 keer per maand als m'n ouders weg zijn of als ik heel laat nog van m'n werk kom.
Als ik bestel is het vaak pizza of shoarma. :) |
nooit. zo af en toe fietst een van ons naar de snackbar of een enkele keer naar de chinees. verder eten we wel vaker diepvriespizza.
|
Nooit.
Als ik pizza wil koop ik wel een diepvriespizza, Chinees halen we af en Kebab eet ik wel in de zaak zelf. |
Bijna nooit :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32. |