![]() |
kindermaten?
Wie koopt hier nog meer wel eens een kledingstuk dat toch het best zit als het een kindermaat is? Ik ben nie zo groot dus soms is s / xs nog te groot :o
En jongens ook ? Of alleen meiden. |
Eigenlijk zou ik ook wel eens naar de kinderafdeling moeten gaan, vooral voor broeken want maat 32 past nooit :| Maar ik wil 't niet toegeven, dus loop ik met een broek die van mn kont afzakt :mad:
|
ik heb weleens een shirtje van de kinderafdeling gekocht omdat het sn00zig was. en verder let niet nietzo op maten. ik graai naar wat ik denk dat me past.
|
Die tijd hebben we wel weer gehad.
|
Citaat:
|
ja heb ik wel eens iets bij een kinderafdeling gehaald als het past en het staat leuk waarom niet en het is goedkoop (y)
|
Daar ben ik way too groot en huge en breed voor enzo.
|
ja hoor, vooral de h&m kinderafdeling heeft weleens leuke dingen. ik koop bij de jongensafdeling maat 140 shirt, dat is net als een girly voor meisjes.
|
soms hebben ze wel leuke dingen bij de kinderafdeling van de h&m, maar meestal niet.
|
Ik niet. Ik ben lekker een typisch Hollandsche meid, met mn 1.85m en maatje 42. :D
|
Ik heb mijn sportschoenen bij de kinderafdeling gekocht. Was nog goedkoper ook. (y)
|
Youth large bandshirts ja.
|
Oh ja hoor absoluut, ik hou van de kinderafdeling van h&m, hebben ze best vaak leuke shirtjes en in een 134 of 146 ofzo vallen ze dan mooi in een girlie maatje.. en onderbroekjes! die meestal ook 128/134 erg snoezig.
|
Daar pas ik niet meer in.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb schoenmaat 48 ongeveer, soms 49...
T-shirts enzo heb ik een xl nodig... Bij de kinderafdeling kleding kopen zit er voor mij niet in :P |
Hmmja.. want ik ben best ielig enzo.. en dan past 158. Vooral omdat de Kinderafdeling H&M best leuke shirtjes heeft. En irritant leuke strookrokjes. <3.
Edit: en ik heb kleine voetjes, 36/37. Dus meestal zeggen ze: "ja.. maar dan moet je even daar kijken, want met 36 kom je bij dit merk op een kindermaat uit, en dat is weer heel anders". |
ik heb alleen ooit n hempje gekocht in n kindermaat, was trouwens heel leuk: t was wel van de jongens afdeling van H&M, een zwart hempje met spiderman op de voorkant :D
|
Dat pas ik echt al jaren niet meer. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
van jou kan ik het niet beoordelen nee ;) |
Nou, ik pas nog weleens dingen van de kinderafdeling maar meestal zit het gewoon niet.
Pas nog een spijkerbroek maat 176 aangeprobeerd maar die zat tot over m'n navel :| . Beetje apart model dus :D |
Citaat:
|
Ik heb een heel lief onderbroekje met doodskopjes van de kinderafdeling van de h&m, en nog wat shirtjes.Ik kijk altijd bij de kinderafdeling daar omdat ze schattige dingen hebben :o
|
Ik heb wel shirts van de kinderh&m en ook vesten want de 164 zit gewoon als een s en het is goedkoper.
Maar tegenwoordig hebben ze niet echt leuke dingen meer.. |
Ik kijk er eigenlijk nooit naar..
maar heb zelf maat xs/s...en dat zit prima :D |
Citaat:
|
ik pas ook wel makkelijk in t-shirts met maat s maar ik heb zo het idee dat ik toch wel iets te lang ben voor kinderkleding :confused: :confused: :confused:
|
ik koop er wel eens shirtjes, maar soms kloppen die maten gewoon echt niet :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nop..
|
dat gaat met geen mogelijkheid passen, en als paste het deed ik het vast niet aan.
|
Ik denk niet dat ik dat pas want ik heb a) tieten b) heupen en c) lange benen.
|
ja, maar toen was ik nog alto :(
|
pas bij uitzondering weer eens een broek in een kindermaat gekocht.
Past meestal niet omdat ik wel heupen heb, maar toch heel smal en lang |
ik pas het toch niet. dus ik doe geen moeite he.
|
haha nee, maar ik moet wel altijd een XS of een S hebben en XS hebben ze zelden voor mij en de S zijn altijd direct weg :confused:
|
Soms wel maar alleen shirtjes ofzo want broeken/rokjes pas ik dus niet meer in.
Of jongensondergoedhemden. Want die zijn stoer want er staan skeletten en mummies op. |
Ja youth medium/large t-shirtjes van bands... Maar verder? Nee, daar ben ik te gevuld voor geloof ik
|
Kinderafdelingen heerschen.... Leuk, hun hempjes zijn leuke topjes voor mij :D
|
Ik pas nooit kinderkleding maar ik denk dat ik er niet in pas.
Oh ik heb wel t-shirtjes van le petit bateau, die zijn echt ideaal en dat is eigenlijk ook een kindermaat :) |
ik pas normaal de maat 164 van de kinderen, tot dat mijn borsten besloten om een cup d te worden (N)
|
Ik heb vorige week een een Schnappi shirt gepast bij C&A, maar ik wil natuurlijk niet door het leven als jolige alto dus ik heb hem maar weer terug in de rekken gehangen. Toen ik wegging ben ik wel verliefd geworden op een kinder-Darth Vaderhemdje en die kost maar 9,71 (?) dus die ga ik zo snel mogelijk SCOREN :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18. |