![]() |
Welke bekende sporter komen uit jou stad?
Wonen/woonden er bij jou bekende sporters in je stad?
Zo kan ik bv jan v of h op noemen, en weet ik dat ear nog wel meerdere sporters uit mijn stadje kwamen... |
Maduro, Michäella Kraijcek, verder weet ik het niet :|
|
Pierre van Hooijdonk, Ton Lokhoff, DJ Tiësto ( ooh das geen sporter he :o ) Gianni Romme bijna ( komt uit de maay)
|
Citaat:
|
Niemand :bloos:
|
Raymond van Barneveld, Roland Scholten, Cedric van der Gun, Gaston Taument, Romeo Castelen en vast nog wel meer waar ik zo niet opkom
|
Carlos van Wanroy heeft hier gewoond en Stijn Schaars komt uit dezelfde gemeente
jaaa, echte toppers hierzo |
iig Nelli Coman, Don Diego Poeder, Leontien Zijlaard-van Moorsel, Robert Eenhoorn en Raemon Sluiter, maar er zullen er ongetwijfeld nog (veel?) meer zijn. Richard Krajicek is er iig ook geboren.
|
Henk Vos :cool: (y)
|
Danny Blind en Gerard en Dennis de Nooyer . :D
|
Thomas Felten en verder zou ik het niet weten, ons dorpje is niet zo groot
|
Niemand volgens mij. :cool:
|
Jan Kromkamp, Peter Bosz, Jurjen Willemsen(kennen jullie nog niet, komt wel :) ), Ans Shut
|
danie heister die tafeltennisser woont bij mij in de wijk, mun zusje heeft zelfs tegen hem getafeltennist, en die trinko keen komt ook uit Arnhem
|
Makaay volgens mij in ieder geval. En verder... Boeiend :P
|
bekende handboogschieter en bekende ruiter *alleen ik ken ze niet maar okee* komen uit dezelfde gemeente :p
Verder woonde ik eerst in hetzelfde dorp als Verona v/d Leur en 2 bekende kleiduifschieters.... *as far as it matters... :p* |
Citaat:
|
Johan de Kock, is inmiddels al n aantal jaar gestopt maar toch :p
Jorien v.d. Herik, maar is eigenlijk geen sporter |
Jan Bos
Theo Bos Henk Timmer Bert Konterman Gaaf dorp, Hierden! :) |
Raymond van Barneveld
Richard Kraijcek Bart Veldkamp Micheal Boogerd Er zijn er vast wel meer maar deze komen op dit moment als eerste in me op. |
Citaat:
|
Citaat:
Kom jij ook uit O'zaal?? :P Hoe heet je? |
- Boudewijn Zenden :p
- Prince Rajcomar - Maurice Hofman (weet niet zeker of-ie in Maastricht geboren is, hij woont in ieder geval al jaren in dezelfde wijk als ik) Tja... en verder... :confused: ...weet ik het ff niet. :p |
Citaat:
en Seedorf geloof ik :o Weet ik veel, ik zit op de zusterschool van een topsportschool dus er lopen zat mensen rond die in ieder geval hoog aan de top mee doen. (EK Snowboarden(2e plaats ofzo), NK hockey (1e plaats)enzovoort :o) |
Gerrit Bartels.
En dan nog wat Volleyballers, wat mensen die hard kunnen fietsen, boksertjes en voetballertjes. En het schijnt dat MJK (Maten Jongeren Kern?) er nog wat heeft opgenoemd, maar die eerste twee namen zeggen me niks..... |
Ger Senden :cool:
|
Niemand, maar dit is ook maar een gat met 1700 inwoners.
|
Carl Verheyen heeft hier gewoond en z'n ouders wonen er nog.
|
Desiree Hamelink is de bekendste hier geloof ik...
|
Ik denk dat hier geen sporter woont, die nu iets betekend in de sport...
|
Rene Ponk en geen sporters: Jeroen Post en Anno van Men2b... alsof we daar blij mee moeten zijn :confused: :p Er zullen er vast wel meer zijn maar daar kom ik nu neit op..
|
Maduro, De Jong, Emanuelson, Verkerk, e.a. bekende sporters zaten bij mij op school.
LOOT-school. :o |
Steven Rooks en Jan Posthuma komen beide uit Dokkum.
|
Tim de Cler, Glenn Helder, Jeffrey van As zijn iig voetballers uit Leiden, maar er zullen nog wel genoeg andere sporters uit Leiden komen.
|
Wout Zijlstra volgens mij
|
Citaat:
|
Vrij veel bodybuild kampioenen waarvan de namen waarsch niemand wat zullen zeggen enne Michael Mols heettie geloof ik, Marti ten Kate woonde 40 mtr verderop en verder kan ik zo niks bedenken.
|
johan kenkhuis en marleen veldhuis (allebei zwemmers)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23. |