![]() |
Links
Hey, kunnen jullie mij misschien aan links helpen? (naar site in het nederlands graag)
Ik zoek informatie over: astrale projectie, pendelen, ki, zelfhypnose, telepathie, telekinese Ik heb al een beetje gekeken op fantasy.pagina.nl, fantasy.startkabel, wicca.pagina.nl, dat soort dingen allemaal, maar niet echt wat geschikts gevonden. Wie helpt mij? Skapie |
|
verder kun je het trouwens makkelijk vinden als je via google zoekt :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Het resultaat kan je straks zien op de ledenpagina van www.siteofdarkness.com :D |
Op google is ook heel veel over ki te vinden. Typ dit maar es in: Ki flame, dan krijg je me toch een lijst! Of anders, Ki ball. En dit ook, feeling ki levels, met al die woorden krijg je lijsten te zien vol me ki-sites.
|
Citaat:
|
Heey,
Ik ben de laatste tijd nogal bezig met kruiden, en ik heb al verschillende goeie boeken, maar weet iemand misschien ook wat kruiden sites ofzow? en hoe verbouwen jullie je kruiden, gewoon in de tuin/potten/in een kas? Alle tips zijn welkom. Grtz, Agamemnon |
Citaat:
Dit is een goeie site! |
Bedankt voor de tip :D
|
Citaat:
Op de niet-ledenpagina staan nu: foto's (een paar nieuwe) elven (nieuw) wicca (wat dingen veranderend) gothics (een heel nieuw stuk) vampieren (nieuw!) Op de ledenpagina: foto's (137 toegevoegt van: elven, engelen, eenhoorns, pegasus en fantasyart) engelen (nieuw) grounding (nieuw) pendelen (nieuw) zelfhypnose (nieuw) magnetiseren (nieuw) Alleen er is wat mis gegaan met de foto's en ik heb morgen pas weer de tijd om het te herstellen, dus die kan je morgen pas zien :( Maar ondertussen kan de rest iedereen wel ff zoet houden :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27. |