![]() |
Wat moet ik doen?? help me..
Ik zit een beetje met een probleempje..want vorig jaar vond ik een jongen leuk (het is niet bepaald een jongen waarvan je denkt woow..maar der is gewoon iets aan hem)
Toen ging dat een beetje over en toen liet hij wel duidelijk merken dat hij mij wel zag zitten, maar dat beangstigde mij een beetje en wou ik niks meer met hem eigenlijk.. Nu is school afgelopen en opeens vind ik hem weer leuk..(ut klinkt raar, maar hoe verder die van me af is hoe meer ik hem wil). Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen..? Want ik ben bang dat als ik wat met hem ga afspreken dat ik hem opeens niet meer zie zitten (want het schommelt de hele tijd heen en weer..).. Maar nu vind ik hem egt heel leuk.. |
Spreek iets af zou ik zeggen...
|
Citaat:
|
Wat is dat toch met vrouwen? Kunnen ze een man krijgen, willen ze hem niet, omdát ze hem kunnen krijgen. :confused:
Dat zou hetzelfde zijn als dat de meid waar ik al 2 jaar verliefd op ben, me opeens als vaste vriend zou willen en dat ik daar dan niet op in zou gaan, omdat ik haar dan kan krijgen. :confused: |
Citaat:
Toevallig ben ik hier een boek over aan het lezen... Dat heet de wet van de schaarste... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pak de oorzaak dan aan ipv het syndroom.......... |
Citaat:
|
Citaat:
Hé he, na vele discussies staan we eindelijk op dezelfde golflengte...... |
Citaat:
Citaat:
:( :s |
Het is niet zo omdat hij mij wil dat ik hem niet wil...maar ik weet niet of ik een relatie met die jongen voor me zie...en daar ben ik een beetje bang voor zeg maar..
En hij heeft de afgelopen maand al zoveel geprobeert (ook om af te spreken enzow) en elke keer zei ik nee...totdat ik hem laatst weer zag en toen dacht ik egt...ik wil hem wellllll..te laat dus:S |
Citaat:
|
Citaat:
Nee, het mooiste is als je meid van je dromen mag vastpakken en mag zoenen. (y) |
Citaat:
Als je dat doet, is het je niet te doen om die meid, maar om de 'jacht' erop. Soort van nepliefde dus. |
Het is nooit te laat om af te spreken.
Zeg hoe je je voelt tegen die jongen, ben eerlijk daar bereik je het meest mee. Verder heb je misschien last van bindingsangst? of ben je vaker bang als mensen dichter in je buurt komen misschien? Bang om je vrijheid kwijt te raken? Denk er eens goed over na wat je echt wilt. Praat er met die jongen over of met een goede vriendin van je dan weet ik zeker dat je er wel uit zult komen :) Veel succes! |
zucht... vrouwen :(
En maar zeuren dat de perfecte man niet bestaat... logisch eigenlijk als je niet weet wat je wil :s |
Citaat:
Goed wij kunnen goed zeuren, maar jullie, als mannen zijnde (y) kunnen er ook aardig wat van:D |
Citaat:
Ik ben niet zo zeer bang om mijn vrijheid kwijt te raken, maar meer dat ik niet zo goed weet wat ik dan moet doen...ben bang dat ik iets raars doe ofzow..ik weet niet. |
Citaat:
Je moet niet bang zijn je kent jezelf immers als 17 jaar en als iets niet goed zit of voelt merk je dat wel aan jezelf :) Praat iig met een goede vriendin die misschien die jongen ook kent en met de jongen zelf :) |
Citaat:
|
klopt... :)
komt goed meid;) ga dr voor |
Ga ervoor, voordat het straks te laat is! :)
|
Ik snap PRECIES wat je bedoelt :)
Mijn advies: gewoon ervoor gaan!! Ik deed t vrijdag ook en dat liep mooi af :bloos: :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32. |