![]() |
hoi, dit schilderij heb ik voor mijn vriend gemaakt, maar nu is de vraag, wat vinden jullie ervan? commentaar is welkom..
http://communities.msn.nl/_Secure/0N...schilderij.jpg en dit ben ik dus op een foto..kun je zien of ik er op lijk :) [IMG]http://communities.msn.nl/_Secure/0NAD**6USledGO3vUqka!dgCQBFW*sT1wEUi637H86JZwb*JigS8M*ne6y1kkZIPFz9pNI HK*tnGvsq!sK3ZeRw/leane-goeie-web.jpg[/IMG] iemand enig idee hoezo die het niet doet??? |
Hmz, het internetadres doet het blijkbaar ook niet, of ligt dat aan mij? :confused:
|
volgens mij moet img niet met hoofdletters..
|
Je kan niet linken naar MSN communities, daarom. :p
|
er zit een enter in??
|
upload hem anders bij www.discussiepanel.nl of pics.shellz.nl ofzo.
|
Erg mooi geschilderd :) Hij lijkt niet helemaal (ogen bijv.) maar schaduw en huidstinten zijn erg mooi gedaan. tres :cool:
|
|
Mh, de ogen zijn groter en de neus zit verder naar achteren dan op de foto, maar ut is op zich wel goed geschilderd *is ff te lui voor serieus commentaar*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kin steekt iets te ver uit
haar zit niet goed op het hoofd linkerwang is beetje heel donker wenkbrauw loopt door tanden lopen volgens mij iets schever als ze staan nek is te dun geel+oranje is niet goed uitgeveegd maar voor de rest heel knap gedaan ;) |
Citaat:
|
Als je toevallig een keer niets/niemand weet om te schilderen, dan hoor ik het wel ok ? :-) *zoekt leuke foto*
Danny |
Het is echt mooi gedaan! Ik vind em ook erg goed lijken!
|
Ik vind em erg goed !! En tsja, tis toch logisch dat de stand van de ogen, en hoe het haar zit anders is dan de foto, als het niet van de foto is nageschildert>? ggg...;)
HULDE =) ERG GOED! :) kuz, mai |
Hij's echt wel mooi! En dat er nog een paar dingetjes niet helemaal hetzelfde zijn als op de foto dat geeft niet. Vind hem trouwens erg goed om zo zonder voorbeeld gedaan te hebben. Die neus bv, die lijkt net hetzelfde als op de foto.
Mooi gedaan hoor meid! Je vriendje was er zeker erg blij mee? |
je tekend jezelf mooier als hoe je er echt uitziet
|
Citaat:
:eek: |
hijs is zeker wel aardig geschilderd, maar hij lijkt niet echt heel goed, met de foto der bij kun je wel zien dat ie op jou moest lijken maar vooral bij de ogen is het niet echt heel goed gelukt vind ik (no offence overigens, het zijn wel mooie ogen maar ze lijken niet zo...)
|
Ik vind em echt geweldig geschilderd, je zult altijd wel verschil blijven zien omdat je in een schildering nooit die overgangen zo mooi krijgt, maar vind deze echt heel goed gelukt (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:49. |