![]() |
Coldplay????? gaat het door?
Vanwege die bomaanslagen :( gaat Coldplay waarschijnlijk vanavond niet door omdat hun zelf ook uit Londen komen. Maar als iemand iets meer weet over Coldplay of ze spelen of niet wil je het dan alstjeblieft laten weten? Ik heb namelijk een kaartje zoals jullie waarschijnlijk al begrepen.
|
wtf nog geen tv aangehad vandaag :|
|
Er zijn metro stations en bussen gebombandeerd in Londen het is nog niet duidelijk of het een teroristische aanslag is of niet. Het aantal doden is nog niet bekent volgen ooggetuigen 90 en heel veel gewonden.
|
Wat is dat nou weer voor een onzin?
Zou het daarom niet doorgaan? En dan? Ik bedoel ik heb ook twee kaartjes voor het concert vanavond, maar dan krijg je dat toch wel te horen op de een of andere manier of niet? Mocht het eventueel niet doorgaan. Ik vind het onzin als het niet door zou gaan hoor. Maar goed. |
ik zou me hier zorgen om gaan maken:
AMSTERDAM - De Amerikaanse president George Bush is woensdag in het Schotse Gleneagles van zijn fiets gevallen, na een botsing met een politieagent. De weg waarop het ongeluk plaatsvond was glad vanwege de lichte regen. Bush kwam er vanaf met schaafwonden op zijn handen en armen en kon het programma van de G8-top gewoon blijven volgen. Zo woonde hij 's avonds een diner bij met de Britse koningin Elizabeth II als gastvrouwe. De agent verwondde zijn enkel zeer licht, aldus de politie. Hij werd niettemin naar het ziekenhuis gebracht. Bush viel al vaker van zijn fiets. Bron: http://www.nu.nl/news/553051/122/Bus...van_fiets.html |
dude stay on topic.
Maar jezus zeg. Ik hoop dat et door gaat. Heb goede kaartjes. :s |
Ik zet deze topic neer om te weten of het doorgaat of niet, en verwacht daarop serieuze reacties. En waarom het niet door zou gaan? Nou moeten hun vrolijk hun liedjes gaan zingen terwijl die elende in hun woonplaats gebeurt maar dat terzijde ik wil gewoon weten of ik niet voor niks helemaal naar Arnhem ga. Dat lijkt me heel handig, maar ik geloof dat het vliegtuig waar hun inzitten gewoon vertrekt.
|
Ik kan me goed voorstellen dat het niet door zou gaan, maar denk dat je even moet afwachten..
|
Ik ken iemand die vanavond bij het concert moet werken, zal hem ff proberen te bereiken om het na te vragen..
|
Ok.. hij weet het ook niet :o Hij zei dat hij sowieso niets had gehoord over het eventuele niet doorgaan van het concert. Dat is dan weer positief voor jullie :)
|
(y) Dank je!
|
|
het is me allemaal wat, wel jammer dat mensen zich dan nog druk kunnen maken om Coldplay :o
|
Citaat:
|
Van www.gelredome.nl:
Concert Coldplay gaat door ondanks terreur London Het centrum van Londen is vanochtend opgeschrikt door een serie terreuraanslagen. In minstens zes metrostations en een dubbeldekbus zijn explosieven ontploft. In samenspraak met het management en de band is besloten het concert van Coldplay door te laten gaan ondanks deze betreurenswaardige berichten. Er worden geen extra veiligheidsmaatregelen genomen in Gelredome omdat de reeds bestaande veiligheidsmaatregelen in Gelredome van hoog niveau zijn. |
het lijkt me sterk dat ze met plezier gaan optreden vanavond
|
Hmmm zal wel meevallen denk ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
anyway, ik zou het niet weten. |
Wat mij betreft hadden ze die aanslag beter vanavond in het Gelredome kunnen plegen.
|
Citaat:
|
We moeten de boel bij elkaar houden!
|
:D Ghehe, jullie zouden het goed doen als prime-minister.
Overigens, ze zullen vast een minuut stilte gaan organiseren of zo, of iets anders onzinnigs. Overigens is het natuurlijk wel erg dat men aanslagen pleegt, maar ik kan me ook niet echt voorstellen dat ze er een optreden voor canselen zolang er geen bekenden bij zijn betrokken. |
ze zullen wel heel dramatisch erop in gaan spelen, net als een concert van live een tijd geleden. honderd keer er iets over zeggen, gut wat zijn ze meelevend. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
antwoord van gelredome is dus bekend, verder is er al een coldplay topic om het over de band en het concert te hebben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:43. |