![]() |
Werfpop :'(
Ik geloof niet dat er al een topic over was dus omdat ik ook de kwaadste niet ben begin ik er dan maar eentje he.
Werfpop. Zondag 10 juli. Gratis. Wie gaat er heen en zoja; wat bezielt je? De line-up is belabberd met als dramatische anticlimax de "gothic-rockformatie" Epica. Veel plezier met het bekijken van de flyer: http://www.werfpop.nl/images/2005_flyer.jpg Ik ga er misschien wel even heen want het is nu eenmaal in Leiden en ik heb toch nooit iets te doen :) :) :) |
Ik dacht: goh leuk, gratis festival. Maar die line-up zorgt ervoor dat ik toch maar niet ga. :)
|
Ik lig dan te ontkateren na mijn verjaardag, dus ik zou het sowieso al niet in mijn hoofd halen. Ik vind de affiche trouwens lelijk :o .
|
Ja echt afschuwelijk, alsof je er nog heen wil als je zo'n blonde bimbo flyer ziet zzzzz.
|
Hoi Broeder, wat zit je toch altijd vol met goede plannen die je lekker met ons deelt:)
Ik waardeer je inzet, maar ik ga liever toch naar dit buurtfeestje: Dessalnietemin wens ik je veel plezier(y) Geen idee wat het kost, zetten die prutsers er niet bij: Deldenerstraat 25 Hengelo (O) 074-2426640 10-07-2005 SUNDAY MATINEE MET: WALLS OF JERICHO NEAREA PITFALL Dominator 50 Caliber Vegi food aanwezig. |
Leiden is een kutstad. :(.
Henk Mul ! |
Graag gedaan hoor Lokale Held :) :) :) Ik denk dat ik er maar mijn beroep van ga maken om festivals aan te prijzen want dan word ik vast erg rijk :)
|
Citaat:
ik ga zondag misschien iets ophalen in Leiden (zz), maar ik denk niet dat ik langsdrop. hoewel opgezwolle wel okee is. |
Citaat:
|
Citaat:
M G |
No comment against Leiden. Ik woon er zelf al jaren en het is toch tenminste nog een stad, niet zoals als Almere ofzo. Blegh, dat is echt zo'n modelstad hoe Balkende het graag zal zien. In ieder geval is het inderdaad niet veel soeps, Werfpop dit jaar. Alleen voor Opgezwolle zou ik dan langskomen, maar de rest is echt troep.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Epica is een middenmoter, en als dat al zowat de enige band is waarvan ik de naam herken... :D
Maar ja, Leiden, off all places/ |
Werfpop is echt belachelijk klein en het is best wel triest. Maar ja, ze hebben er alcohol en tortilla chips, en sommige bandjes blijken best nog wel gaaf te zijn (vorig jaar Fine China Superbone ofzo. Ontzettende teringherrie. Aant eind was er nog 5% van't oorspronkelijke publiek over :D). En als je met vrienden bent is rondhangen en dronken worden altijd wel gezellig toch?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En werfpop is eigenlijk best leuk om kansloze ouwe hippies en jonge altoowtjes uit te lachen. Mss triest, maar je moet toch wat he. |
Ik ga niet :) Gratis festivals zijn leuk, maar dan moet de line up ook wat zijn natuurlijk :o
En ik heb zowieso een verjaardagsfeest en geen OV in het weekend. |
Citaat:
|
het is jaren geleden dat ik ze heb geluisterd, maar toch
|
Ik ga er heen, misschien is er nog een goedkope CD te scoren, maar in ieder geval hoef je niet zoveel te lopen tussen de podia, en kan je hopelijk net als voorgaande jaren ergens gaan zitten zuipen met een rugzak vol bier (Y)
|
Ik kom
misschien :) |
Ik ben er nog nooit geweest. Is er een acceptabele markt? En eigen drank mee kunnen nemen is inderdaad een positief punt
|
Opgezwolle klinkt aantrekkelijk, helaas ben ik dan niet in de buurt.
|
Beef! en Opgezwolle..
Maar ik ga niet. Ik heb iets leukers te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb kaartjes gereserveerd (y) |
Citaat:
|
seymour bits(y).
|
Citaat:
"dramatische anticlimax epica" Citaat:
Dit is hetzelfde als altijd op modetrends zeiken en dan een paar converse faggotschoentjes aanschaffen. |
Je doorgrondt me tot op het bot. Ik kir van plezier!
|
Broeder zullen we morgen samen een kroketje gaan eten op Werfpop. :) :) :)
|
Ga je toch maar wel, freakjuh :) :) :) Ik weet eigenlijk toch niet of ik ga, eerst maar eens zoeken waar de Leidse Hout is en hoe ik daar lopend ( :( :( :( ) zou kunnen komen. Zz.
|
Citaat:
Ik ben aanwezig, met mijn schone wederhelft :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Welk level is je virtuele alter-ego nou?:p Ohja, 3 november, KMFDM weer, Haarlem (y) On-topic: Ik ben helaas nergens van de partij vandaag :( :rolleyes: :cool: |
Citaat:
|
exo:
Citaat:
Lvl60 shaman, Lvl42 priest Werfp00p was eh ja.. de markt was crap, de bands waren crap, de mensen om te huilen, etc. Zoals het hoort dus. |
Citaat:
|
Ik heb iedereen gemist (N)
Behalve natuurlijk die vieze gore walvis :( :( :( :( :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|