![]() |
Op reis naar londen deze zomer...
Ik ga over 2 weken... Maar ik zit er dus wel mee... Die aanslagen van vandaag... Metro verkeer is ontregeld en ik heb het idee dat het nog wel even duurt voordat dat weer op orde is. Wie gaat niet meer en wie gaat er wel? Ik ben bang dat je in een chaos qua reizen terecht komt. Terwijl dat toch wel behoorlijk belangrijk is...
Naja, laat je horen :) (En natuurlijk vind ik het heel erg die aanslagen, nutteloos al die mensen doden en verwonden, ik snap dat gewoon niet...) |
ik was vandaag bij het reisbureau en de jongen die er achter de balie zat zou morgen naar Londen vertrekken; hij gaat niet meer.
Ik denk dat het vervoer er over 2 weken wel weer grotendeels op orde zal zijn, denk alleen dat de sfeer behoorlijk kut zal zijn. Er zal vast veel politie en militairen in de stad aanwezig zijn, en natuurlijk is het ook vervelend als je daar constant ongerust rondloopt omdat je bang bent dat er wat kan gebeuren. |
Tja, als je er echt bang voor bent zou ik niet gaan. Dan heb je geen rust en geen vakantie..
Overigens vond ik zelf dat toen ik er was, er ook al veel politie rondliep. |
Het kost nogal om je reis te annuleren... ik dacht dat ik een annuleringsverzekering had, maar dat vind ik niet terug in de papieren. Dat betekent dat ik dan bijna al mn geld kwijt ben (bijna 300 euro, inclusief kaarten voor musical en travel card). Dus ik denk dat ik wel ga... Maar ik ga er met een heel ander gevoel naartoe, en daar baal ik wel van... Ook ben ik bang dat er veel belemmering zal zijn in t reizen enzo... Dat dat je vakantie eventueel ook kan verpesten...
|
Mijn broer gaat morgen, hij gaat ook nog gewoon.
En over twee weken is zeker het openbaar vervoer weer 100% op orde, Londen moet daar echt op steunen dus ik denk dat ze dat binnen no time weer goed hebben :) |
Ik denk niet dat je er echt last van zult hebben inderdaad. Londen is over twee weken wel weer op orde. Het is vooral je eigen gevoel denk ik.
|
Op de metro's na rijdt nu alles al zo ongeveer weer en de voorspelling is dat de metro's morgen ook weer gaan rijden, dan zal dat over twee weken vast wel weer in orde zijn. Er reizen idd zoveel mensen met het OV daar, ze kunnen het niet te lang stil laten staan, dan ligt alles plat.
|
Zelfs een aantal metro's rijdt alweer. En ik vind het nu nog een beetje snel om conclusies te trekken. Ik zou gewoon even afwachten hoe de berichten over een week ofzo zijn. En eventueel vast aan de reisorganisatie vragen of je misschien kan omboeken, zodat je daar in ieder geval alvast de nodige informatie over hebt.
Maar op dit moment zou ik persoonlijk gewoon vertrekken als ik een ticket had. 't Is niet zo dat de hele stad ineens een chaos is. Iedereen gaat in Londen weer gewoon naar z'n werk. |
Mja, ik had de dag voor de aanslagen net gekeken om begin augustus een paar dagen naar Londen te gaan.
In principe ga ik nog wel(met de instelling van "anders kan je nergens meer heen") tenzij veel dingen dichtgegooid worden/onbereikbaar door beveiliging worden. Owja, Londense Metro heeft zelf gezegd dat het nog enkele weken kan duren voordat de metro weer 100% normaal dienst kan doen. Dus ik hoop dat begin augustus alles weer goed is..... |
ik ga morgen toch :)
samen met een vriendin, ach, k vind t wel naar dat dat daar net gebeurt is. maar k ga me daar niet mijn vakantie door laten afnemen :) |
Ik was een week voor de aanslagen in Londen en in diezelfde metro. Dat was eigenlijk best heftig om te horen dat daar dan precies een week later die aanslagen gepleegd zijn. Maar ik denk dat die mensen daar gauw het normale leven weer oppakken.
|
Aanslagen zijn al geweest, ze gaan niet 2x dezelfde plaats terroriseren.
Ze gaan nu vast door naar Italië ofzo. Vieze knoflookhappers. |
Ik ga volgende week op vakantie naar Londen, nog tips waar ik Echt heen moet? :)
|
Citaat:
Maar ik ben al lang niet bang meer of wat dan ook :p t was toen gewoon even die schrik. |
:(
|
Ja, Weeeer aanslagen:(
In Augustus ga ik naar Londen, hopelijk wordt het dan wat rustiger... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42. |