![]() |
wrat...rood en zwart na aanstippen?
Heb een wrat laten aanstippen was een hele kleine. Nu is ie opgezwollen zeker 10 keer zo groot. Het is rood en zwart aan de zijkant en het stukje bij mijn vinger nagel is ook zwart.
Wat heeft dit te betekenen? Sterft de wrat gewoon af, of ...? |
dat ie opgezwollen is, is normaal
en bij mij werd het na aanstippen ook zwart, dus ik denk dat dat ook wel normaal is:) |
ik heb vandaag ook mijn wrat late aanstippe
een kleintje op mijn knie , werd helemaal opgezwollen en nu ist rood |
ok :)
maar bij mijn broertje werden ze altijd wit ofzo en vielen eraf en de andere die ik heb aangstipt is wel ietjes groter en wat roder maar niet zo erg als deze :s |
ik heb het gister laten doen, hij was eerst wit en toen rood. Vervolgens kwam er een blaar en nu is hij paars (bloedblaar)
Helemaal normaal! |
Over een poosje 'knapt' dat blaasje en gaat hij gewoon weg.
|
Zwart betekent dat het weefsel dood is gegaan.
|
Ok en na hoeveel dagen verdwijnt die grote bobbel op mijn vinger.
Is namelijk heel lelijk het is ongeveer 0,75 bij 0,75 cm en 0,5 cm dik :eek: |
Citaat:
|
Ik heb dat Wartner spul gebruikt, maar t werkt voor geen meter (N)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heb er 2 laten aanstippen , een grote en 1 kleine. De grote werd langzaam wit en beetje rood en ietjes groter de klein werd 10 keer zo groot en half zward rood binnen een uur of 2 :s Het is nog steeds zo groot. Dus wanneer verdwijnt het tis echt ranzig en lastig wat betreft lenzen in zetten. |
Ik heb ook een wrat weg laten stippen, en het werd een heel grote, paarse bobbel (bloedblaar). Na anderhalve week droogde hij in en zat er nieuwe huid onder. Heel normaal. De huisarts had me hier ook voor gewaarschuwd.
|
Citaat:
@I love stars: Het zou best kunnen dat dat dik worden een blaar eronder is. |
Citaat:
|
Citaat:
bij mij doet aanraking er van pijn jah (N) |
Citaat:
Dit zijn overigens puur persoonlijke ervaringen. Misschien is het bij jou al na 3 dagen genezen... |
afwachten dus ...
|
Citaat:
Zou best wel een blaar kunnen zijn. Die bobbel. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38. |