![]() |
soort van bescherming voor gezicht
Op mijn werk (vooral in zomerweer) wordt mijn gezicht erg vet. Vooral als ik in de keuken moet werken. Allemaal vette dampen enzo. Altijd als ik dan gewerkt heb, heb ik de dagen erop erg last van puisjes. Nou vroeg ik mij af: Hebben ze niet iets voor je gezicht dat al die vette dampen en zweet een beetje "afweerd" zeg maar? Ik heb al creme enzo geprobeerd, maar dat werkt niet echt.
|
Ik zou geen crème zelf weten, maar misschien helpt het als je je gezicht tussendoor af en toe wast met reinigingsgel of met tonic schoonmaakt?
|
Naderhand gewoon schoonmaken, je doet er niets tegen...
|
Neem van die handige doekjes mee die zijn geïmpregneerd met reinigingsmelk en anders Zwitsal Toetenpoetsers oid :)
|
Je gezicht kan wel voor zichzelf zorgen. Maak jij je maar zorgen om andere dingen.
|
ik denk dat je gewoon je gezicht na je werk goed moet reinigen, meer weet ik ook niet
|
HAHAHAHAHAHAHA!!!!!! Wat zijn we weer uitzonderlijk grappig :rolleyes: Vergeef me mijn lompheid momenteel, nu weer normaal doen aub.
Zo, en nu OT: je doet er idd niets aan, kunt een goede creme voor vette huid proberen (die maakt de huid van nature iets droger, dat heft het vet effect een klein beetje op) maar die vettigheid overheerst toch wel. Goed schoonmaken met neutrale zeep na je werk. |
Citaat:
|
Natuurlijk werkt een creme niet.
Ik zou gewoon af&toe je gezicht afspoelen of met zo'n reinigingsdoekje doen. En uiteraard ander werk zoeken. |
Citaat:
Vochtige reinigingsdoekjes helpen toch wel beetje... |
Citaat:
zoek een ander baantje (y) er is genoeg te doen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19. |