![]() |
goedkoop
Wil met vrienden deze vakantie nog weg. +- 1 week. moet wel strand zijn, dus spanje, italie, turkije oid. en natuurlijk goedkoop.
met de auto naar spanje en op de camping is gewoon te duur. 300euro benzine 200euro tol en dan bel je er pas. weet iemand iets goedkoops. cheap vlucht met cheap hotel ofzo? |
>> Europa
Ik denk dat je gewoon het beste zelf op zoek kunt gaan. Er zijn genoeg last-minute sites. |
Inderdaad last minute. Of het dichter bij huis zoeken. En de wat minder toeristische plaatsen zijn over het algemeen iets goedkoper.
|
Veel tol kun je makkelijk vermijden door de B wegen te nemen.. vaak ben je dan nog sneller ook omdat je niet in de file hoeft te staan.. daarbij zijn de B routes vaak nog een stuk mooier ook..
|
Met de auto reizen is inderdaad veel te duur. Ik zocht ook een goedkoop ticket, naar Spanje, en via Airstop (Belgie) ben ik aan 2 tickets gekomen heen en terug naar Spanje, Malaga voor slechts 240 euro. Je moet maar eens langsgaan bij last minute reiskantoren.
|
Ik zou proberen een goedkope vliegreis te zoeken. Ik heb voor 193 euro pp (inclusief alle belastingen, toeslagen en verzekeringen) samen met 4 vriendinnen een week in een appartement in Alanya gezeten. Geboekt op www.jiba.nl . Misschien dat daar nog meer goedkope reizen staan...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17. |