![]() |
wanneer komt het inschrijvingspakker van de tu/e
Ik ga nl binnekort op vakantie t zou wel handig zijn als ik dat in zou kunnen leveren voordat ik op vkantie ga. Als ik terug kom wordt t namelijk al best laat. Iemand enig idee wanneer t ong komt?
|
Op de website staat de eerste week van juli.. verder staat er ook dat de inschrijving in principe voor 1 september door hun ontvangen moet zijn, dus maak je niet al te veel zorgen tenzij je 2 maanden op vakantie gaat. Check http://w3.tue.nl/nl/diensten/stu/inschrijving/algemeen :)
|
Ja ik zit er ook al op te wachten. De eerste week juli is bijna voorbij en ik heb nog nix gezien :o Ik ga ook binnenkort op vakantie.
|
Ik zit ook al te wachten, ik ga wel niet naar de TU/e, maar naar de RU. Ik ben telkens bang dat de IBG 't niet goed heeft doorgegeven ofzo :P Maar het komt vast goed :) Volgens mij sturen ze die inschrijfformulieren altijd in de eerste twee weken van juli op.
(Bedenk wel dat je soms vrij veel op moet sturen. Ik moet geloof ik naast een gewaarmerkt kopie van mijn propedeuse ook een uittreksel van 't bevolkingsregister opsturen, en natuurlijk pasfoto's. ) |
jeej hij is vandaag binnengekomen:p
|
Citaat:
|
Ik heb m nog steeds niet :(
|
ik wil ook m'n spulletjes van de univ :(
maar dan van leiden :) |
Is het nog begin juli op dit moment? Anders zal ik eens bellen, ik ga zaterdag 3 weken op vakantie.......
|
Citaat:
|
Ik heb me pas 4 juli aangemeld bij de ibg (uva), hoe lang zal het ong duren denken jullie?
|
Citaat:
Ik heb zelf de studentenbalie van de RU gemaild nu, omdat ik 't nu wel lang vind duren. Echt weer iets voor mij om kennis te maken met dit soort dingen. Ik heb het idee dat de IBG mijn gegevens niet heeft doorgegeven aan de RU (omdat ik ben gewisseld van studie). Maar ja, we zien wel :) 't Is ook echt iets voor mij om me zorgen over niets te maken :P Misschien valt het morgen wel op de mat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21. |