![]() |
Welk stuk leer je nu?
Dit leek me het goede forum, aangezien hier alle instrumentalisten zitten. Van welk muziekstuk zit jij nu noten te schaven? De baspartij van Master of Puppets of de cello bij Webers klarinetconcert in es-groot?
|
take five op piano :)
|
Ik ben bezig met Come to my world van Santana uit te schrijven.
|
Ik ben bezig met Raining Blood te perfectioneren (2 riffs klinken nog een beetje rommelig :( ) Verder schrijf ik veel riffs voor m'n band, maar ik ben van plan om binnenkort wat nummers te gaan leren van bands als Kreator, Sodom, Destruction of zoiets :)
|
River Boogie - Jools Holland
Mario overworld theme 3 - Kuji Kondo Laatste deel Root Beer Rag En verder gewoon nog Boogie woogie (op piano) |
Citaat:
En Postmortem En ik ben akoestisch aan het proberen te leren, Stairway to Heaven intro en Smoke on the Water.. |
Raining blood is zo'n nummer dat je steeds opnieuw moet leren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Metallica - Battery op mn bas
|
- Chrono trigger muziekjes =)
- Green Day shit (na het optreden toch wel leuk om te spelen ;) verder ernstig simpel :x ) - Alter Bridge en dan vooral: Metalingus, Find The Real en One Day Remains dat alles op mijn geile electrische gitaar dus. |
mambo, mozambique, cascara, wat snare dingen, 11th hour van lamb of god
|
(B)Death - Overactive Imagination(/B)
en daarna ga ik de rest van de cd leren. Death heerscht!! |
Ik ben bezig met de baslijn van Come As You Are, fucking veel werk.
|
ik doe eigenlijk weing stukken leren, ik soleer meer over nummers heen.. probeer de laatste tijd veel shred dingen enzo
|
mendelsohn, lieder ohne worte, op.38 nr.6
cramer, etude nr. ehm.. geen idee. mozart, k333 echt klassiek dus :) |
ik speel eigenlijk nooit wat na
(toch wel jammer want je leert er veel van) |
Sonates Band II - Mozart
Ik weet niet welke maar hij is niet zo super ingewikkeld want ik ben een luie pianist ;) Ik ben ook bezig in het boek "easy Jazz Conceptions" van Jim Snidero, want dat speelt fijnig en het klinkt ook nog ergens naar :) op de saxofoon :) |
Eric Johnson - Manhattan, nog een lange weg te gaan.
|
vooral de set van 'a modern day tragedy' voor vrijdag ;)
1)instrumentale intro 2)distorted fragments of beauty 3)destroy that star 4)unsternbedroht 5)a barren motion goes in cirles 6)noise outro cool ik weet de setlist nog uit mijn kop |
fanboy.
|
Ik ben Garota de Ipanima aan het herschrijven voor een klein orkestje... Het is echt ongelooflijk veel werk, maar over 50 jaar heb k het vast af ;)
|
Citaat:
Uh, tja, ik ben momenteel aan m'n repertoire aan het werken (piano)... ik doel op 2 uur aan nieuw materiaal dat ik uit m'n hoofd speel voor in een Eierkamp filiaal waar ik wat zakcentjes bijverdien. |
Ik ben bezig met de Trompetpartijen van 'Symphonie nr. 1 Gilghamesh' van Bert Appermont. Ik wil ze perfect kunnen spelen na de vakantie. dat wordt dus nog even oefenen. Verder ben ik net begonnen aan pianolessen, dus daar kan ik altijd nog aan werken!
|
Mr Pastorius van Marcus Miller
(op bas, that is) |
Een hele berg simpele nummers (op bas)
Rage against the machine - Killing in the name of System of a Down - Toxicity NOFX - Shes Nubs Isengard - Neslepaks Sepultura - Roots, Bloody Roots Rammstein - Hallelujah (tja, je valt in bij een band en meteen....) |
Ehh... niks. Heb t te druk met mn eigen band ;)
|
@equilibrium
RATM blijft toch rielekst om te spelen (y) |
Iron Maiden - Phantom of the Opera :|
|
alle nummers van één van mijn bands die we zondag gaan opnemen.
|
Een aantal delen van de cellosuites van Bach
En op dit moment wacht ik met smart op de bladmuziek van het celloconcert in e-minuer opus 85 van Elgar die ik besteld heb :) |
Megaman deuntjes :bloos:
|
Megadeth - Kick the chair!
|
flink wat orkest fragmenten voor mijn auditie voor het orkest van het oosten.
De leukste uitdaging tot nu toe : bach, nooit geweten dat het zo leuk was om daar mijn tanden eens in te zetten. |
De albums van Faun, de fluitpartijen.
|
Dire Straits - Sultans of swing
Probeer een beetje die akkoorden mee te spelen alleen heb wat moeite dat patroon van aanslaan onder de knie te krijgen... Heb op verschillende sites gezocht maar zonder resultaat. Tips anyone? |
City of Evil - Avenged Sevenfold. Oh die vinden jullie kut he, oh well, I don't give a fuck. die gitaristen zijn asociaal goed.
|
Citaat:
track 1 . Geniaal shredwerk \m/ |
Carn, jij drumt heh? je moet wel toegeven dat die drummer van a7x goed is.
btw: die track klinkt goed. |
Citaat:
- Jep, vette shit. Zou je niet verwachten van iemand die nu bij Soulfly speelt. |
Citaat:
|
Mjah stem is vreemd, ik vind het wel iets hebben :) maar jah had ie maar niet z'n stem kapot moeten schreeuwen :D
edit: ik weet niet of een van die dudes daar gestudeerd heeft, hmm zou best kunnen :) |
vandaag begonnen aan 'winter' van Tori Amos op mn piano.
komt niet echt overeen met het weer buiten naja |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ongetwijfeld was het 2 eeuwen terug beter :) |
sisters of mercy- nine while nine
gitaar lukt me nu wel Zo ongeveer, maar gitaar+zang valt me zwaar en ik probeer zelf wat in elkaar te zetten voor mijn nieuwe band |
Gisteren Morning Theft en Opened Once van Jeff Buckley. Ik moet nog even oefenen, ken de tekst nog niet volledig uit mijn hoofd en gitaar mag wat strakker.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |