![]() |
Is Fire Emblem nou al uit voor de GBA??
Deeltje 2 bedoel ik dus. Sacred Stones heet ie dacht ik.
Want ik dacht dat die al lang uit had moeten zijn maar ik zie m nergens :s anyone? |
nobody?
|
Citaat:
De release is btw in november pas. |
Citaat:
|
Is Fire Emblem nou echt zo leuk?
|
Citaat:
|
Ik heb advance wars 2, maar vaak verzande dat in een grote uitputtingsstrijd.. word je zo moe van op ten duur.
|
Citaat:
|
ik hoop dat sacred stones even goed is als de eerste fire emblem!!! Dat vond ik een van de beste gba spellen...
|
Citaat:
|
je moet het meer vergelijken met een mix van tactics ogre:the knight of lodis, advance wars en golden sun.
Een turn based strategy rpg dus. |
Citaat:
|
Of vergelijk het met Final Fantasy Tactics.
Of met Shining Force |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb net op de FF tactics site gekeken maar dat battle systeem is idd heel anders. Als dat in Fire Emblem vergelijkbaar gaat (ook met die rules enzo) dan hoeft het voor mij niet :(
|
Citaat:
VEEL beter. |
Probeer het spel anders even uit op een emulator of zo
|
Fire Emblem is een soort van FF Tactics, maar dan zonder het kaarten systeem. Je moet het zien als een Advance Wars met een sterke verhaal, betere characters en VEEL meer tactiek. Het zijn gewone hele sterke spellen!
|
Citaat:
FF tactics lijkt me idd veel leuker dan tactics advance. Ik download Fire Emblem wel eens op een emulator ja, kijken hoe dat bevalt. |
Fire Emblem: The sacred stones is makkelijker dan de voorgaande game die in europa is uitgebracht. Maar je kunt je er zeker goed mee vermaken. Op sommige punten vond ik het spel wel iets te makkelijk. Ook als je de game op hardmode speelt dan valt alles nog goed te doen. Dit was in de voorgaande fire emblem wel anders. Voor de fans zeker de moeite waard om te kopen.
Het schijnt dat de game pas dit najaar naar europa komt. Dus dat wordt voor de mensen die hem legaal willen kopen dus nog even wachten of ze moeten hem importeren. |
Citaat:
|
We hebben de amerikaanse versie hier liggen bij Nedgame voor 39,99
|
Heb de game vandaag binnen gekregen. Ga er zo aan beginnen (:
|
Citaat:
is er al iets bekend over de FE releas op de ds, die game KAN geniaal worden :o |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30. |