![]() |
Hooghouden
Moet iedere voetballer kunnen hooghouden? Ik kan zelf aardig voetballen ('k ben bescheiden :) ), maar als ik tot de 20 kom, is dat voor mij al veel...
ik ken die warming up van maradona wel, maar dat krijg ik niet voor elkaar.... Hoe zit dat bij jullie? ben ik de enigste? |
Met een beetje balgevoel - toch wel een vereisde om goed te kunnen voetballen - moet je toch wel over de 100 komen.
|
Citaat:
|
Ik vind het geen vereiste..
|
Citaat:
Afgelope week heb ik sinds 4 jaar weer een bal aangeraakt met m'n voeten. Ik ging ff proberen hoog te houden met alleen m'n bovenbenen/knieen... 14 keer :cool: :D |
Ik vind het eveneens geen vereiste.
|
2713 keertjes :o
op een gegeven moment ken je het gevoel, dan is er geen kunst meer aan. Maar het wil niks zeggen over je "techniek op de grond" want die is bij mij dramatisch :p |
Citaat:
|
Ag t is puur voor de lol en show.
Ik denk dat je beter in t veld ene mannetje kan uitspelen dan dat je 5000 x hoog kan houden ofzo. persoonlijk ben ik blij als ik de 100 haal |
137 keer ... haha
voor de rest kan ik voor geen meter voetballen :p |
Ik heb ooit een keer 25 gehaald. :cool:
|
24 :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kga nu, na +/- 10 jaar buiten te hebben gevoetbald, maar ns kijken of ik er ook op t veld iets van bak en heb me maar ns ingeschreven |
8 :bloos:
|
Mijn 137 is blijkbaar nog best veel :P;)
|
Als ik een beetje oefen gaat het wel redelijk, maar rond de 100 haal ik zeker niet.
Maar het is bij mij ook zo dat als ik tussendoor moet gaan lopen tellen, dat het een stuk slechter gaat. Sporten en tellen gaan niet samen bij mij :rolleyes: |
366 ofzo :p
Je kan het of je kan het niet :p Maar je kan nog zo'n goed bal gevoel hebben, het gaat om inzicht, kracht en snelheid. En ja zo snel ben ik niet en veel kracht in mijn schot heb ik ook niet :bloos: |
286 keer en toen had ik geeen zin meer. Nooit op voetbal gezeten en ik ben 2 benig. Vanmiddag in de pauze nog gevoetbalt met een gozer. Volgens hem doe ik het echt niet slecht whahaha
|
Ik kan het zo'n 300 keer ofzo. Vroeger vond ik het altijd leuk om te doen, mooi gevoel als je dan je record verbrak.
|
12 keer, mijn ultieme record
|
ja ik weet het ik zuig in voetballen :)
|
3 keer, en de 4e keer is een ongecontroleerd schot.. :D
|
Iets van 300 keer ofzo?!
Hou toch meer van gewoon veldvoetballen :) |
Citaat:
|
oneindig en een paar simpele trucjes.
|
IK heb gister eens geprobeerd om t zittend te doen. Erg lastig, ik haalde met moeite de 15
|
52 keer.
|
Citaat:
|
toen ik het nog veel deed kon ik wel boven de honderd komen, als ik nou de 50 haal zou ik het best knap vinden moet ik zeggen :p
|
Mijn record is rond de 90. Echt puur hooghouden oefen ik niet, meer op aanname gericht.
|
Citaat:
|
Het is een goede oefening voor balcontrole maar dat kan ook op een andere manier hoor door te dribbelen om pionnen enzo.
En zie je ooit een voetballer 20x hooghouden in het veld? Oke msg die zuid-amerikaan met de zeeleuwen-dribbel, maar denk niet dat jij het er voor over hebt om vervolgens door midden geschopt te worden omdat je tegenstanders zich ergeren aan jou. |
Ik tel nooit verder dan 100. :/
|
Nooit echt geteld, maar ruimschoots boven de vijftig, dus in theorie oneindig. Maar dat komt puur door regelmatig beetje oefenen, ik kan het ook met tennisballetjes enzo. Zegt verder niet veel over voetbaltechniek, ik kan wat leuke dingen voor straatvoetbal maar op het veld moet ik het hebben van inzet, inzicht en handig lichaamsgebruik, niet van technische hoogstandjes ofzo.
|
Citaat:
Kan trouwens zelf ook wel een paar 1000 keer hooghouden, raak altijd de tel kwijt. :p Maar het is geen vereiste voor veldvoetbal. Meestal kunnen die baltovenaars van de straat niks op het veld. |
Citaat:
|
Citaat:
Nee hooghouden is geen vereiste voor een goede voetballer en iemand die goed hoog kan houden hoeft al helemaal geen goede voetballer te zijn. |
91 keer :cool:
|
1 :cool: (y) beat that
|
De zeeleuwen dribbel is een vereeiste :P Dus oefenen.
|
Mmm, ik heb dat nooit echt geteld.
Een dikke 5 minuten is te doen. :) |
een keertje of 150..
|
Er komt geen einde aan bij mij als ik begin, maar voetballen kan ik niet :o .
Oefenen en dan komt het hooghoudgevoel wel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43. |