![]() |
Originele manieren om aan geld te komen
Deels veroorzaakt doordat ik geen vakantiejob heb dit jaar. Dat was niet geheel mijn eigen schuld, al geef ik toe dat ik wel wat meer op zoek had kunnen gaan. Ik heb me ondertussen ingeschreven in 8 interimkantoren maar dat helpt ook niet bepaald. Verder heb ik al mogelijke bedrijven in de buurt gebeld, rondgevraagd ed. maar ik heb nog altijd niets.
Dus, weten jullie originele manieren om aan geld te komen? Ze mogen grappig, quasi onmogelijk of raar zijn.. :p Ik had al gedacht aan mijn kamer opruimen en alle prul die ik niet meer moet hebben verkopen op ebay. |
Je ongewassen strings op ebay zetten, ik durf te wedden dat je ze nog verkoopt ook.
|
Citaat:
Misschien moet ik alles op het forum zetten :) |
Als je nog maagd bent kun je je maagdelijkheid op marktplaats of ebay aanbieden. Kom je ook nog op Kladblok, waarschijnlijk! :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het gewoon vervelend om mensen die ik niet ken mijn rekeningnummer en alles te geven :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoiets zoek ik ook..
Ik werk in weekenden in een supermarkt, en dat kan ik ook in de zomer doen, maar sommige weken is het maar 6 uurtjes extra ofzo. En ik wil eigenlijk wel wat meer geld verdienen, maar solliciteren bij een andere baan werkt dan natuurlijk niet. Dus eigenlijk zoek ik gewoon iets wat ik een paar morgens/middagen per week kan doen, maar wat ik zo kan plannen dat het niet in de weg loopt met mn andere werk.. |
Citaat:
Maar daarnaast was ik ook aan het denken aan een of andere half-legale manier mensen geld afhandig te maken. Maar geen idee hoe.. Pebbles: je kan misschien ergens gaan schoonmaken. Ik heb hier nog een vacature liggen waar ze iemand zoeken zoeken die dat 2 keer 5 uur per week kan doen. Of anders dat geld verdienen op internet-gedoe maar dat heb ik vroeger al eens gedaan en het werkt echt niet :rolleyes: |
Spermadonor
|
Ik zou ook wel een eigen bedrijf willen oprichten (kleinschalig en in het zwart natuurlijk :p ) maar ik heb niet echt een idee wat ik dan zou kunnen doen.
|
Citaat:
|
oh sorry :D via een omweg kan wel maar dat lijkt me geen aanrader
maar volgens mij kun je ook bloeddonor worden, alleen geen idee hoeveel dat verdiend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Okee, ik heb besloten wat ik ga doen: mijn rommel opruimen en dan alles eruithalen wat ik enige kans op verkoop geef. Tot over een uurtje op het V&A forum :p
|
Mijn rommel: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1223624 :cool:
Kopen! (y) |
je zaad verdient aardig.
40euro per portie ongeveer. zag het laatst op televisie. heb je toch al gauw ruim 200euro per maand extra. kwaliteit moet dan wel goed. beste kwaliteit heb je 4dagen na je zaadlozing. was ook bij dat zelfde programma's. die kerel die ze interviewden zei lachwekkend, nu ben ik minstens 200x papa :D |
Citaat:
|
Citaat:
En ik zou het trouwens niet eens willen doen.. dan lopen er binnen de kortste keren kinderen van jou rond :eek: |
Je zou natuurlijk langs de deuren kunnen gaan voor ' een heitje voor een karweitje' . Deed ik vroeger altijd en heb ik goud geld mee verdient (zo voelde dat iig toen :p)
Citaat:
|
Word pizzabezorger.
Als je op een avond véél geld ophaalt, bel je een vriend en zorg je dat hij je een paar klappen geeft, zodat het eruit ziet alsof je bent beroofd. Je bezorgbrommer laat je daar staan en huilend ga je naar de pizzeria toe. "Boehoe, ik ben beroofd" Het geld hou je en de brommer verkoop je en dan heb je nog meer geld. :) |
Citaat:
@pebbles: zo'n baantje zoek ik nou ook. Ik werk nu in een restaurant waar ik om 17.00 uur moet beginnen. Overdag verveel ik me echt dood, want al mn vrienden werken overdag.... mssn is thuiswerk een idee? |
Citaat:
:evil: |
Citaat:
Citaat:
Geen idee wat we gaan doen, ik kan wel vanalles maar ik weet niet of dat ook verkoopt.. Wat kunnen jullie zoal? :p Ik verveel me btw ook een beetje, ik ben heel goed in mezelf bezighouden en ik kan vanalles doen enzo. Maar iedereen is op vakantie of heeft geen tijd dus ik heb echt werk nodig. (n) |
Een vriendin van me werkt bij de thuiszorg, dat verdient 9 eu per uur (en in sessies van 3 uur). Omdat ze invaller is, en zo'n leuk jong meisje (:p), wordt ze bijna altijd een uur eerder naar huis gestuurd.
En dan zit ze daar ook nog een half uur thee te drinken. Dus anderhalf uur werken voor 3x9 euro is niet slecht :p Oh ja ik laat wel eens medische tests op me uitvoeren dat kan oplopen tot honderden euro's per maand, ligt eraan hoever je wilt gaan. Verdient soms wel 50 euro per uur :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik studeer aan de medische faculteit in Rotterdam dus daar hangen wel eens van die briefjes, of ik spreek een leuke arts aan om te vragen of -ie toevallig nog proefpersonen nodig heeft :o
Je kunt ook via andere bedrijven bv. bio-research, maar dan moet je wel (ongeregistreerde) geneesmiddelen uitproberen en testen op bijwerkingen. Dat verdient natuurlijk het meest, maar heeft ook de meeste risico's. Soms word je daar ziek van, dan kun je natuurlijk altijd stoppen. Soms merk je niks en moet je 3 dagen in zo'n huisje zitten monopolyen, dat is wel relaxt. Tot nu toe heb ik dat nog niet gedaan: alleen testen zoals bloedafnemen, longtesten, mri-scans, dexascan, vragenlijsten, en een bronchoscopie. |
Wat trouwens ook heel goed verdiend is: overleden mensen wassen/aankleden voor de begrafenis, tja wel een beetje heeeel vreemd werk ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik heb er geen probleem mee om experimentele geneesmiddelen te proberen. |
Citaat:
|
Voor een bronchoscopie kreeg ik 225 euro: ze gaan met een slang je longen in en nemen dan hapjes. Dit klinkt erger dan het is: je wordt lokaal in je keel/luchtpijp verdoofd met een spray.
Ik heb er niks van gevoeld, achteraf een beetje bloed opgehoest maar dat is logisch. Er zitten wel risico's aan maar die komen niet vaak voor. |
Je kunt ook medicijnen op je laten testen. Je gaat er niet dood van en het levert toch al gauw tussen de 1000 en 2000 euro op.
EDIT: Oh, dat had iemand al gezegd. Bij mij om de hoek is zo'n bedrijf. Best gezellig sfeertje daar ;) |
En niemand weet zo'n bedrijf in de buurt van Antwerpen , of een manier hoe ik zo'n onderzoeken op het spoor kan komen?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Of google. Die bedrijven hebben vast een website. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niks smerigs aan en het verdient beter dan wat ik nu doe volgens mij :) |
Citaat:
Wat doe je nu dan? En ja, ik neem aan dat het wel veel geld verdient.. dat mag ook wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35. |