![]() |
NHTV Breda?
Wie gaat er volgend jaar ook naar de NHTV in Breda? Welke opleiding ga je doen? Ikzelf ga Kort-HBO Toerisme en Recreatie doen. Ben ik de enige? :) :D
|
volgens mij ben je de enige ja !! ik ga diermanagement doen. heb ik echt heel veel zin in ;)
|
Ik ken wel iemand die dat gaat doen, maar die persoon zal ongetwijfeld hier zelf wel op antwoorden als ze daar de behoefte toe voelt :)
|
ik wil dat ook gaan de teminste te Nhtv.. maar dat duurd nog wel een tijdje hehe..
denk dat het wel een leuke school is en doen wel meerder hoor hehe xxxx |
verder niemand?
|
Hoi,
gezien de datum ben jij, Yolcu, volgensmij al bijna afgestudeerd :P maar ik reageer toch nog maar even. Ik wil namelijk ook naar de NHTV, en ik wil graag functiegericht toerisme en recreatie gaan doen. Het lijkt me een hele leuke school! Wat studeer jij op de NHTV? bevalt eht goed? groetjes |
Er is een heel topic waarin mensen kunnen posten wat ze studeren. Die mensen kun je ook gewoon PM-en. http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1282587
Dit topic is inderdaad nogal een up. Het lijkt me beter dat je de topic starter een PM stuurt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:06. |