![]() |
Vakantiewerk
Ik vroeg me af in wat voor instelling jullie vakantiwerk doen.
Toen ik 15 was heb ik meegeholpen met de brabantse dag. 16 mee in een verzorgingstehuis (3 weken ) 17 bij een zorg instelling voor mensen met epelepsie. 18 Ik doe het dit jaar in een verpleegtehuis. |
hetzelfde als wat ik normaal op zaterdag doe
|
12: vakantie-folderwijken
13: tuinder 14: schoonmaken 15: data-entry 16: drogisterij 17: drogisterij 18: drogisterij 19: winkel |
zeilinstructeur spelen
|
Helemaal 100% zeker weet ik het niet meer, maar ongeveer:
16: (banket)bakkerij 17: kinderspeelparadijs 18: kinderspeelparadijs 19: Xenos 20: Xenos 21: schoolboekhandel 22: niets (volgens mij - of ik ben het vergeten ofzo) 23: ik ga een paar dagen oppassen en misschien nog een paar dagen als receptioniste/telefoniste/administratiegebeuren in een verzorgingstehuis werken, maar dat is nog even afwachten |
Citaat:
maar hou jij je CV niet bij dan? |
14e - Kassa bij de Super de Boer
15e - Lunchroom en Snackbar ' de Flip' (deed ik normaal doordeweeks ook) 16e - ijzerspuiterij --> beetje manusje van alles gespeeld en bij friture Toontje (deed ik normaal doordeweeks ook) 17e - Norma matrassenfabriek |
Citaat:
|
14: krantenwijk :p
15: adm. medewerkster bij Watsons Group (kruidvat is daar een onderdeel van) 16: Supermarkt de Hoogvliet, vleeswaren afdeling 17: in de kruidvat (winkel) 18: In de snackbar van een recreatiepark 19: Schoonmaken bij hulpbehoevende mensen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik werk in de vakantie bij mijn werk wat ik nu ook als bijbaan heb (in een winkel (de Bruna)).
Hiervoor heb ik in de vakanties bij een supermarkt gewerkt (versafdeling) en in een verzorgingstehuis (eten en drinken rondbrengen, etc.) |
Citaat:
Het was trouwens een frietkot, zo'n omgebouwd chaletje ofzo, wat naast het spoor stond :d |
15/16: folders
16/17: schoonmaken in een sportcentrum 17/18: café/restaurant van een camping (bediening) 18/19: café/restaurant hier in de buurt (ook bediening) 19/20: thuiszorg als (huishoudelijk) verzorgende |
12/13 aardbeien plukken
14/15 hamburgerkraam 16/17/18 stomerij 19 supermarkt op een camping 20 barvrouw/serveerster op een vakantiepark |
14 Folders
15 Kantinemedewerkster/schoonmaakster op een productie 16/17 Laborant op een fabriek / Medewerkster personeelsadministratie 18/19/20 Laborant op een fabriek Plus vanaf mn 10e altijd bij mn ouders in de zaak. |
14/15 oppassen
16/17 supermarkt 18 niks 19 niks 20 ziekenhuis |
13: Kranten/folders/tijdschriften.
14: Bollen plukken. 15: Bollen plukken. 16: Verzorgingstehuis/Chinees restaurant. 17: Bij een vakantiepark in een restaurant. 18:Verzorgingstehuis. 19/20:Verzorgingstehuis. |
Citaat:
|
16e: McDonalds
17e: McDonalds 18e: McDonalds 19e: McDonalds 20e: McDonalds 21e: McDonalds |
Ik werk al vanaf me 14de bij Albert Heijn ooit als vakantiewerk begonnen maar dat ziet er dus zo uit.
Aangezien iknormaal al zo'n 20 uur per week werk is meer werken wel moeilijk, maar ik kom omdat 2 van de 3 vulploegleiders op vakantie zijn aan 2 weken van zo'n 40 uur. Tja als enige Vulploegleider kan je dan zowiezo alle avonden werken :-) 14 Albert Heijn 15 Albert Heijn 16 Albert Heijn 17 Albert Heijn 18 Albert Heijn 19 Albert Heijn |
14 folders
15 niks 16 supermarkt 17 supermarkt Geen lange geschiedenis :p |
14: ochtendkrant[maar meteen dat baantje gehouden :cool: ]
15: super de boer 16: Ikea |
14- buurtklusjes e.d. :p
15- keuken van een verzorgingshuis 16- keuken van een verzorgingshuis + in de zorg + iemand met een PGB verzorgen. 17- verzorgingshuis -> zorg + iemand met een PGB verzorgen. 18- verzorgingshuis -> zorg + werkzaam in een schoenenwinkel geweest + iemand met een PGB verzorgen. 19- momenteel doe ik vakantiewerk in een verzorgingshuis + verpleegunit |
Ik doe vakantiewerk in een verzorgingshuis, dit is het 1e jaar dat ik vakantiewerk doe
|
14 - kranten rondbrengen.
15 - de bedden opmaken in huisjes van Center Parcs. 17 - vormgeven bij een webdesignbureau. |
Ik doe vanaf mijn 15e in de vakantie het werk dat ik normaal op vrijdag en zaterdag ook doe, namelijk bij de bibliotheek.
|
14 Folders
15, 16 & 17 Administratief (Voornamelijk dossiers zoeken, opbergen, poststukken opbergen, archief ordenen. Dat soort klusjes.) 18 Schoonmaak 19 Niets 20 Administratief (Contact onderhouden met andere depots over leveringen via mail. Ofzoiets... Ik ben net 3 dagen daar en het begint me langzaamaan duidelijk te worden, want degene die me inwerkt praat vaag.) en misschien nog magazijnwerk daarna |
16/17: administratief mederwerker cargofloor
18/19: verkoopmedewerker telecom winkel Erg laat begonnen met werken, maar ik ben dan ook erg lui. Ik had zoiets van: als ik kan rondkomen van mijn zakgeld, waarom zou ik dan in godsnaam werken.. |
16-19 schoonmaak werk
22 (nu dus) productiewerk.. en soort manusje van alles (heel toevallig weer bij hetzelfde bedrijf, alleen heeft het nu een andere naam) |
15: winkel
16: winkel 17: winkel 18: sensire 19: restaurant 20: restaurant/ kweker |
Citaat:
|
15 kruidvat
16 voedingsassistent in verpleegtehuis 17 voedingsassistent in verpleegtehuis |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zit een beetje in de familie, kassenbouw :)
12: kassenbouw 13: kassenbouw 14: kassenbouw 15: kassenbouw Het verveelt nog niet echt, dus blijf gewoon in vakantie doorgaan ;) |
Citaat:
Welke bedrijf is het als k vragen mag? :) |
Citaat:
Regels van 2 jaren geleden waren volgens mij echt duidelijk anders. Probeer nu maar, als je 15(!) bent een baan als administratief medewerker te vinden :| |
12: folders
13: folders 14: folders 15: cafe 16: cafe 17: niks 18: recreatiepark |
13: krantenwijk
14: niks 15: C1000 16: C1000 |
12/13 opassen en schoonmaken (bij kennisje)
14 opassen (inmiddels bij meerdere gezinnen met babys aah) werken in de zaak van me ouders helpen op motorbeursen 15 sja nog steeds oppassen en werken in de kroeg (in de keuken klaarmaken van de lunch voor klanten) in de zomermaanden terraslopen en bardiensten draaien 16 zelfde als toen ik 15 was 17 ijsjes skeppen in de ijssalon opassen een paar avonden en een dag in de week. en helpen in de zaak en op de beurs! |
Citaat:
|
ik pas al op sinds mijn 10e ofzo en vanaf mijn 13e bij een groente/fruitboer, 14e folderwijk, en nu werk ik in het ziekenhuis ook als schoonmaak, en ze nemen hier vanaf 15 jaar aan
|
13: Bollenpellen
14: Oppassen en bollenpellen 15: Oppassen en bollenpellen 16: Oppassen en bollenpellen 17: Bollenpellen 18: Bollenpellen Lekker veel variatie heh, ik wilde dit jaar aan de slag bij een zorginstelling... maar die hadden overal al krachten. Volgend jaar dus eerder beginnen met werk zoeken!!! |
13 krantenwijk
14 horeca 15 horeca 16 horeca 17 niks 18 horeca 19-21 van alles |
17: Hotel ('housekeeping') - Ierland
16: Hotel (kamermeisje) - Nederland 15: Administratief medewerkster 14: Administratief medewerkster 13: Administratief medewerkster :) |
15: schoonmaken in een ziekenhuis
16: catering bij verschillende evenmenten 17: schoonmaken en helpen met de verzorging in een verzorgingstehuis |
11: krantenwijk (s'ochtends_
13: bollenpellen 14: bollenpellen 15: bollenrooien/folders 16: bollenrooien/ecomare 17: bollenrooien/ecomare/thuiszorg 18: bollenrooien/schoonmaak in een hotel |
14: geen idee
15: licht administratief/commerciel werk bij een tussenpersooen in fietsen. 16: geen idee 17: keuken van een horecagelegenheid 18: keuken van een horecagelegenheid 19: manus van alles bij paps in de zaak (evenementen organisatie) |
13: folders? of begon ik pas na de vakantie?
14: folders (dit deed ik al) 15: natuurvoedingswinkel (denk ik, zomerbaantje) + grote kinderspeeltuin (zo noem ik het maar, Oud Valkeveen, bij de botsauto's, treintje, draaimolen, autootjes, enz, zomerbaantje). 16: fotowinkel (deed ik al) 17: fotowinkel (deed ik al) 18: fotowinkel (deed ik al) + Canal+ (zomerbaantje) 19: thuiszorg (deed ik al) 20: thuiszorg (deed ik al) + telefonisch enqueteren? (deed ik al) 21: woonvorm voor lichamelijk en meervoudig gehandicapte mensen (deed ik al) 22: niets, behalve dan vrijwilligerswerk, mee met een vakantie voor lichamelijk en meervoudig gehandicapte mensen (via de wielewaal) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45. |