![]() |
[DVD] Image-recorder?
M'n ouders hebben een nieuwe computer aangeschaft inclusief dvdbrander. Iedere keer als ik iets wil branden werkt dit om de een of andere reden niet goed. Ik heb Nero Expres 5.5 en hij herkent de DVD-brander als "Image-recorder", verder kan ik het hele menu'tje doorlopen tot het feitelijke brandproces. Dan vraagt die waar ik mijn "Image" op wil slaan en that's it. Waar ligt dit aan? En hoe krijg ik Nero zo ver dat hij mijn DVD brander voor een brander aanziet inplaats van een Image-recorder. Want daar zit het probleem volgens mij...?
|
Het betekent dat hij geen brander kan vinden. De image recorder is een image encoder die standaard bij Nero zit, er hoort een brander bij te staan. Nero heeft dat probleem wel vaker, zo blijkt. Probeer je DVD brander eens uit je hardwareprofielen te verwijderen en te restarten.
|
Dat werkt niet. Kan het gewoon aan het simpele feit liggen dat ik de Nero cd-rom gebruik die bij mijn eigen dvd-brander werd geleverd?
|
Conclusie: Nero 5.5 ondersteunt nog geen dvd branders volgens mij :) Je zal nero 6.0 moeten hebben
|
Ehhm, Nero 5.5 ondersteunt het bij mij prima, maar misschien heb ik een speciale Nero 5.5.
Ik heb hetzelfde probleem ook vaak gehad met gewone CD branders. |
Opgelost, nero 6.nogwat geleend van de buurman en nu niks meer aan de hand. Deze kan dus dicht.
|
t komt vaak voor dat de bij cd-branders geleverde nero alleen die cd-brander herkennen.
met versies die je los in de winkel koopt is dat natuurlijk niet het geval. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:21. |