![]() |
hi,
ik vroeg me af hoeveel van jullie nagellak gebruiken en in welke kleuren enz. Welke merken zijn volgens jullie het best, of welke goedkoop en goed? Ik heb eigenlijk altijd nagellak op, meestal zwart of anders donkerblauw ofzo. Ik vind mn eigen nagels vind ik niet mooi, vandaar. |
De kleuren die ik het meest gebruik zijn zwart, donkerpaars en donkerblauw.. :) ik heb echt allerlei merken, ervaring is wel dat die van theatre niet zo lang blijft zitten, en miss sporty heeft te kleine potjes :p
|
Transparant, soms french manicure, af en toe een parelmoer glansje.
|
Ik gebruik nooit nagellak..
|
alleen wanneer ik me verveel ga ik m'n nagels lakken.... moet je eens opletten hoeveel mensen in toetsweken hun nagels hebben gelakt, bij ons iig opeens een heleboel, is wel grappig :)
als ik ze lak, paarsig, blauw ofgroen (wel een moooi groene kleur) die groen en blauw heb ik nog van de mis selfridge en die zijn echt kei fijn..... alleen ze beginnen al minder mooi te worden :(.. die paarse komt ook van miss sporty, idd klein potje :) en verder heb ik nog allemaal van die goedkope dingen op m'n 12/13e ofzo ooit gekocht, maar dat zijn vaak echt lelijke kleuren en niet fijne nagellak.... |
bijna nooit eigenlijk maar heb wel van die verhardende crap en zwarte nagellak... weet iemand trouwens een merk dat lang blijft zitten? Die ene nagellak die ik dan heb houdt het een dagje vol...
|
ik heb meestal zwart of donkerblauw op en soms roze met zilver (en dan om en om per nagel)
maar eerlijk gezegd is het altijd afgebladderd bij mij :o |
soms doe ik dat wel als ik me verveel. Meestal glans of zilver, blauw, paars.
gewoon van de hema ofzoiets |
zwart of transparant,euh,die potjes zijn van hetzelfde merk en das zo'n onbekend,ervaring:is wel goed ;)
|
vooral zwart maar ookw el eens donker paars:D
|
vroeger heel veel en toen was ikbest wel heel erg creatief met tekeningetjes erop en printjes (koetjes,tijger,zebra,dalmatier,sterretjes etc ect) noi noit meer tijd en zin in en me nagellak is al op en of nie meer goed maar nu heb ik gewoon metaal kleurige naggellak net nieuw :)
|
Zwart.
van Miss Sporty (:D).. enige zwarte nagellak die ik hier in dit supergrote dorp kon vinden, dus mja. En tiz nu uitgedroogd dus gebruik ik ff nix meer, morgen maar fanatiek een nieuw potje zoeken. Altijd leuk daar in de stad :rolleyes: :p |
meestal zwart, maar heel donker groen of donker paars is ook heel mooi.
die zwarte van de miss sporty die blijft bij mij nog het langste zitten is ook best snel droog. |
ik draag eigenlijk nooi nagellak want daar ben ik te lui voor
|
alleen zwarte nagellak (maar nie zo heel vaak )
|
ik heb een periode zwarte gebruikt. :(
|
zwarte, transparant, transparant met glitter, blauw, paars, bordeaux, zilver etc
|
zwart met glitters :o .. maar ik ben m kwijt :(
|
Zwart!
offtopic: Ey martin :P |
Ik draag nóóit nagelak...
|
vroeger wel,altijd zwart of donkerpaars.
Maar ik ben de laatste tijd zoiezo minder met make-up bezig,ik heb nog wel eens nagellak op..als ik opeens in een 'make-up bui' zit en dan word het meestal cracker-nagellak...dan heb je 2 lagen nagelak over elkaar waarvan de bovenste uitzichzelf barst en dan zie je het onderste kleurtje er onderruit komen...best wel koel :) En anders heb ik elke nagel een andere kleur. |
ik draag soms nagellak als ik naar ne disco ofzo ga, van die groene die lichtgeeft in blacklight
maar eigenlijk haat ik nagellak omdat het altijd zo snel afbladdert en ik altijd de nagellakremover kwijt ben :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
haha ok :D
ik kras het er ook altijd af.. me zusjes pikken die remover steeds terug |
ik gebruik vaak zwart zilver of heel donker paars meestal van de etos eigen merk
|
zwart of felle kleurtjes (om en om ofzo)
|
ik gebruik vrij weinig nagellak; soms transparante en als ik echt tijd teveel heb French manicure
|
ik heb meestal tranparante nagellak op, en soms eentje met een parelmoer glans. Meestal heb ik er geen tijd voor, maar als ik een keer tijd heb, doe ik ook wel eens French Manicure bij mezelf...
|
ik luv nagellak!!! :D
ik heb altijd andere kleurtjes en patroontjes.. nu heb ik witte nagellak op met zwarte koeienvlekken. ik heb oowk vaak allemaal verschillende kleurtjes.. whoei! :cool: |
Ik gebruik bijna nooit nagellak, en als ik dan doe is het:
- roze ( zoals in Maar's avatar ) - Groen - Zilveren glitters :p - Paars. Zwart gebruik ik nu niet meer, dat is altijd zo dik en wordt nooit mooi bij mij :( |
k heb best vaak nagellak op, en dan altijd zwart of rood, of zwart met rood. mn nagels gaan dr dood van, maar das nie erg want dat zie je dus niet.
|
het merk maakt mij niet zo veel uit, ik heb heel veel van Rimmel.... zolang het maar opvalt...
knalroze is mijn favo.... en verder ga ik voor kleuren waar je pijn in je ogen van krijgt... die zijn het leukst..... |
Citaat:
|
Ik heb nu Rouge Noir van Chanel.....en ik had altijd 1tje van Lancome, meer paarsig. Maar die verkopen ze niet meer :mad:
Lancome heeft "rouge magnetic" ofzow en als je daar 2 laagjes van opdoet kan je net als lijm de nagellak er gewoon aftrekken. Das wel geinig. Ik ben gek op donkerrode/donkerpaarse nagellakken die zwart zijn als je 2 laagjes doet. Das wel lekker donker maar ook weer niet zow "saai" zwart. Ik heb heel veel kleuren enzow maar meestal doe ik toch altijd dezelfde op. |
ik heb die hele lichte roze van NR 7.
echt goeie nagelak. (y) |
Rosi (zusje van mij) doet het altijd bij mij.. French manicure meestal, gewoon huismerk van de drogist of Maybelline ofzo.
Wit parelmoerglansje van Invite Roze parelmoer van Maybelline |
zwart, bloedrood ,paars/zwart ,donkerblauw ,donkerblauw/rode glittertjus
en soms alleen doorzichtig,maar dan vind ik het ook niks |
Citaat:
Oh jawel, weet je wat ook mooi is? Als je nagels van zichzelf niet zo wit zijn, het randje wit lakken en daarover een parelmoer glansje aanbrengen. |
Citaat:
perfect tijdsverdrijf... |
Citaat:
hoe kom jij hier zo opeens? :D ik haalde t er altijd vanaf als ik lang in de trein zat ofzo soms smeer ik er speciaal daarvoor nog een btje op :o nuja .. toen ik t nog kon vinden iig |
hell, laat ik es origineel zijn -> zwart.. van miss sporty en alset afbladderd doe ik rood dr bij waar et weg is maar kweenie welke kleur dat is want das van mijn mams
|
Citaat:
(ik hoef niet meer naar school en geen huiswerk te maken, ben al bevorderd naar 6gym dus ik heb ernstig tijd teveel :D) |
Heb altijd nagellak op, verf ze om de 2 dagen ofzo aangezien ik het haat als het eraf begint te gaan.
Zwart, Alle tinten rood (allemaal donkere tinten en NET anders), felroze, 2-kleurige parlemour, grijs, glitters (doe ik over andere kleur) |
Euhmz. Ik ben eigenlijk va mijn nagellak verslaving af. Ik had ze in alle kleurtjes van de regenboog * mijn favoriet was absoluut KNALroze :P *
Nu ben ik meer de beschaafdekleurtjespersoon.. Meestal doorschijnende witte of beetje paarsige nagellak.. Kmoet trouwens wel vaak lakken.. Ben nagelbijter.. En kvind het leuk om nagellak an me nagels af te krabbe :rolleyes: (???) |
zwart met rode kleur
soms metallic, of lichtgevend, ook wel lachen en soms ook geel |
Heel soms doorzichtige nagellak, maar meestal geen aangezien ik het er altijd weer vanzelf afpeuter :rolleyes:
|
meestal gewoon trasparant, en soms parelmoer laagje. (meestal chanel no5, lancôme of bourjois, dit vind ik de fijnste)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32. |