![]() |
Nog wat te zeiken dan? #2
|
oh yes!
Ik had vandaag geen stem en toen moest ik kassa'en en niemand kom me verstaan :( |
Bah, vervelende en saaie dagen. IK WIL NAAR SCHOOL. :mad:
|
De koelkast is stuk.
|
Ik heb vandaag weer niets gedaan, hoewel ik wel een goed wapen heb gevonden met Guild Wars.
Ik wil vrienden. :( :( :( :( :( :( |
Mn vriend komt niet slapen want hij hangt nog steeds bij vrienden en dan wordt het te laat bla bla bla.
|
Ik heb besloten na te gaan denken. : para:
|
moslims.
|
vrouwen
|
net nieuwe relatie en 6 weken op vakantie :(
|
ik mis iemand
|
Ik mag zes weken niet lopen.
Verveel me dood. En krijg te weinig bezoek. Dus ik voel me zielig, en dat haat ik ook. :( |
Ja. :(
Ik heb vandaag 4 abbo's verkocht, en als dat er 5 zouden zijn, zou ik een dikke bonus krijgen. (n) Maar khad wel het hoogste van iedereen. :cool: |
JAA!!
Ik heb vanacht mijn MP3 speler bij iemand laten liggen en morgen moet ik 15km fietsen, zonder muziek dus!! :mad: |
waarom zijn lekker mannen ook altijd fout :(
|
Waarom neemt mijn moed GVD :mad: haar telefoon niet op? Ik moet naar Leeuwarden en heb onderdak voor het hondje nodig en mijn moeder is een keer niet te bereiken, terwijl zij altijd zeurt als ik een keer mijn mobiel vergeet! :mad: :mad:
|
Citaat:
|
Had ik bijna mijn computerspelletje uitgespeeld liep mijn computer vast. :mad: Niet leuk.
|
Ja, een heel lang verhaal, maar dat heb ik al gedaan op Psych.
|
Nee.
|
De broek die ik graag wilde kopen was er niet in mijn maat. (n)
|
Uh..
|
Nee.
|
Citaat:
|
en die klootzak liep langs met zn hoertje, arm in arm. en hij heeft r nog niet eens gezoend. de stommeling. en toch maak ik me er druk om. wanneer gaat hij toch dood? of ik?
dusch. |
Ik heb nog niet de kracht kunnen vinden me aan te kleden.
|
Citaat:
|
kut wereld
|
Verdomme het zit me ook niet mee.
|
Dat m'n pmbox alweer vol is.
|
Ik ben moe.
|
Ik wil ook op vakantie :(
|
Ik wil niet ik wil niet ik wil niet.
Ik doe raar:). |
Linda, je pmbox is vol! http://koen.student.utwente.nl/pwshs...iles/kusje.gif
|
Tentamen :(
|
kater :(
|
en het was zo rustig zonder mn ouders
|
mijn broer is getverdekte de ganse dag zomaar weg met de auto van ma. Denkt hij dat die van hem is ofzo ??? :mad: :mad: :mad:
|
Ik ga het zwembad kapen:).
|
Nog steeds niet.
|
ik heb hoofdpijn en gisteren niet eens gedronken :|
|
ik heb laats een date gehad... en ik heb die jongen verteld dat ik hem niet zo leuk vind... en nu zeurt hij de hele tijd aan mijn hoofd.. en ik word er gek van :mad:
|
Waarom hoor ik nou NIKS van de mensen van wie ik graag wél iets zou horen?
|
Waarom willen ze bij kamers altijd vrouwen hebben, werkende mensen, mannen van boven de 21 etc. :mad:
|
Geen zin om bier te halen. :(
|
BahBah ben verbrand en zitten doet pijn en mijn rug ook en mijn ex is een lompe wannabee-player en het is hier te warm en mijn fanta is op En ik moet straks met de trein naar Breda 2 klote uren om vervolgens naar een kamer te gaan kijken die ik toch wel weer niet zal krijgen :mad::mad::mad::mad::mad::mad:
|
ik moet 127 euro betalen aan mn huisbaas na verrekening van de servicekosten. ik ben aan t sparen voor mn vakantie, komt dit :(
|
Citaat:
|
Ik ben lui en dat is kut want ik moet echt nog heel veel doen :(
|
Ik ben geloof ik geslaagd:d
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16. |