![]() |
loonheffing
hallo ik had een vraagje
ik werk met een kindje via pgb.. ik krijg 6 euro per uur en heb bijv 2 uur gewerkt ik krijg dan 12 euro maar loonheffing is dat 3 zoveel.. krijg je die het eind van het jaar terug? ik werk ook in het bejaardehuis in de vakantie en daar heb ik dat dus ook.. moet ik het bij PGB afdragen en eind van het jaar terugvragen? |
Je mag volgens mij bij 1 van je 2 baantjes beslissen om loonheffingskorting toe te laten passen. Dat betekent dat je dus bij 1 van de baantjes dat geld niet kwijt bent.
Bij het andere baantje kun je dan inderdaad de loonheffing terugvragen eind van 't jaar. |
Dankjewel en dan krijg je gewoon dat geld terug?:)
|
Jep, duurt wel ff; maar ja dan krijg je als het goed is wel een hele hoop geld terug (was bij mij wel zo :D ).
|
oke dankjewel :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind d'r niks raars aan als je 'dat' met 'dan' vervangt :confused:
|
Citaat:
|
Ik heb ook een tijd in een bejaardenhuis gewerkt waar heel veel loon werd ingehouden. Dat is dan ff balen, maar later wel gaaf. Ik heb nu bijvoorbeeld 900 euro teruggekregen van de belasting :cool:
|
Citaat:
Je kan het ook zien als sparen voor je vakantie van volgend jaar. Want je krijgt het geld voor je vakantie terug en dat is altijd lekker (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41. |