![]() |
Wat mis jij absoluut niet (meer) in je leven?
Naar aanleiding van het topic: wat mis je op dit moment het ergst?
Wat had je vroeger in je leven wat je nu helemaal niet meer hebt en waar je heel blij mee bent? ruzies met mn moeder |
Onzekerheid over wat ik met mijn leven wil doen.
|
negatieve vrienden
|
mijn vader in huis haha
|
Een heleboel mensen. :evil:
|
ruzies
verlegenheid depressie pesterijen faalangst |
Verlegenheid. :|
|
Citaat:
|
(inmiddels) ex-vriend
|
Citaat:
|
denken dat ik niets waard ben.
|
Pesterijen
Vervelende mannen Stomme klasgenoten Ruzie's |
Citaat:
|
Alle ex-vriendjes waarvan ik dacht dat ze -stuk voor stuk- de liefde van mijn leven waren.
|
wiet (n)
|
Mijn oude vrienden
Mijn oude school De pesterijen Het ongeluk van de afgelopen 7 jaar De meeste jongens waar ik ooit eens wat mee heb gehad. En hmm ja.. |
Gepest worden
Bepaalde mensen De examenstress Hm.. Vast nog wel meer:P |
onzekerheid van ben ik wel goed genoeg voor haar
onzekerheid van word ik bedonderd ja of nee hartproblemen longgedoe bezorgdheid om dingetje, maar das wel weer vervongen door anderen |
- gepest worden
- foute vrienden - foute mannen - foute vriendinnen (y) Yeah, zat vroeger echt in het verkeerde cirquit. :p |
Verlegenheid
Echte eenzaamheid |
Mijn vader
Mijn heupen Eenzaamheid Pijn |
De aanwezigheid van een bepaald persoon in mijn leven.
|
Delen van mijn verleden.
|
overgewicht :p
|
middelbare school
depressie bril op omdat t moest werkeloosheid |
Pesterijen,
Ruzie, Bepaalde mensen, "Ziekte", En mn broers pubertijd...:evil: |
Mijn WISKUNDE LERAAR.. :D :D :D :D
|
omdat hij een depressieve loser is..
|
Citaat:
|
gepest worden.
me drugsverslaving. |
Mn oude school, met de daarbij behorende mensen.
Het "huwelijk" van mijn ouders. De klote tijd tussen mijn pa en mij.. ( Gaat nu gelukkig weer goed..) Mensen waarvan ik dacht dat ze mijn vrienden waren. |
sommige mensen
|
depressie enzo
ruzies met mijn ouders arrogantie laag zelfbeeld (is tegenstrijdig weet ik, maar toen ik klein was was ik heel arrogant, en in de puberteit had ik een heel laag zelfbeeld en nu zit ik er tussen in :) ) |
Wat ik totaal niet mis is................mijn oude leventje op de middelbare school,daarbij horende leraren en leerlingen,enigste wat ik wel mis is de grote steun die ik daar had...
Gelukkig zit ik niet meer op die school want ik presteerde onder mijn niveau nu blijkt dat ik 2 niveau's hoger had kunne doen :confused: |
Hoe ik vroeger was (cynisch, negatief, paranoide, regelmatig depressief)
(Contact met) mijn vader (voor hij uit huis ging) Oude vrienden (die toch niet zulke goede vrienden bleken) |
Onzekerheid.. :cool:
|
'vrijheid'. Oftewel rondneuken met iedereen. Mensen vinden dat altijd vreemd, maar ik mis het absoluut niet.
|
moeilijk doen over me sexualiteit. het geheimhouden enzo. nu gelukkig niet meer
|
ik mis dat stomme kind uit mijn klas niet. you down girl! :evil:
|
het niet kunnen aansluiten bij een groep.. nu even lukt het... standaard tijdelijk, maar ik ga er alles aan doen dat dit blijvend is!
|
Mijn vroegere hartsvriendin dat een gruwelijk mens is. :o
|
Citaat:
|
mijn ex
en misschien indd bepaalde mensen in huis ook niet. maar ergens mis ik mijn moeder nog wel, soms (vaak eigenlijk) zou ik zelfs alle ruzies terug willen zodat ik niet voor mijn 18e uit huis hoefde. maar mijn vader en mijn broertje in huis mis ik al jaren niet meer, ik vind het nu al vervelend dat ze een paar straten verderop wonen. |
misbruik, mijn ouders
|
Citaat:
|
basisschool
middelbare school genegeerd worden bepaalde mensen minderwaardigheidscomplex |
mensen die mij vertellen dat ik me aan moet passen thuis. Ik woon nu op mezelf, ben van niemand echt meer afhankelijk...life is good this way :D ben ik ook meteen van alle ruzies af thuis.
|
roken
|
- jarenlang gepest worden
- en dus ook veel mensen die ik gelukkig niet meer zie :) - afhankelijkheid |
Citaat:
nu mis ik niet dat ik niet meer zo panisch ben over dat me vriend bij me weg gaat. want dat gaat ie niet. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18. |