![]() |
Easy Blue geld opnemen buitenland
Hallo,
Ik heb een easy blue rekening van de postbank en ik ga binnekort naar Parijs op vakantie,nu is mijn vraag hoeveel je per dag kan opnemen met een giropas als je een Easy blue rekening hebt,op postbank.nl staat 750 euro maar ik dacht dat aan Easy Blue beperkingen zaten qua hoeveelheid ged opnemen,verder kan ik postbank.nl of google niks vinden. iemand die het weet ? |
Ik weet het niet, maar je kunt natuurlijk in ieder geval al euro's meenemen vanuit Nederland. Alleen zorgen dat je ze goed opbergt (niet 300eu in je portemonnee laten natuurlijk).
|
Bij de Easyblue rekening zit een Giropas:
Hoeveel kunt u opnemen met de Giropas in het buitenland? U kunt per dag circa € 750 opnemen in het buitenland (maximaal 3 transacties per dag), bij alle geldautomaten met het Maestro-logo. In Eurolanden* is geld opnemen gratis. In overige landen betaalt u € 1,82 per transactie. Heeft u een BetaalPakket of RoyaalPakket, dan is geld opnemen wereldwijd gratis. * Eurolanden zijn: België, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Portugal en Spanje. Er zitten dus geen extra beperkingen aan de Easyblue-rekening op dit gebied. |
Citaat:
ofwel, ik heb een studentrekening van de postbank. maar dit geldt ook voor mij? :) ga volgende week naar Belgie namelijk, leuk om te horen dat het geen extra geld kost om op te nemen :) |
Wat ik zei geldt voor alle postbank rekeningen met een Giropas, dus ook voor Easyblue :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |