![]() |
Out-of-bed look? Kan dit bij iedereen..
Kun je kruinen "maken"? :confused:
|
Nee *grinnik* kruinen HEB je, tenzij je misschien heeeel hard gaat gillen tegen je haar dat je meer kruinen wilt
als je een bed-head wil moet je gewoon fijn veel gel of fiberwax in je haar smeren en alle kanten opzetten... het is echt het makkelijkste wat er is.... |
Citaat:
|
moet je hele sterke gel kopun :)
|
Citaat:
en dat 'speciale' out of bed look prut, is wel duur, maar werkt ook best wel. wordt ook niet hard trouwens |
denk dat je het eens moet proberen te touperen en dan die troep gel erin (L'oreal remix werkt super!!)
|
3hoek zeep.... goedkoop en super stevig
|
gwoon uit bedstappe zimpelzat
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij kan dit alleen bij mensen wiens haar korten dan 5 cm is ofzo..
|
Pff... Bij mij kan het.
Die nieuwe crème van Taft is hier trouwens perfect voor. |
Citaat:
Je moet er geen te kort maar ook geen te lang haar voor hebben. En idd. driehoekzeep(AH) of fudge,murrays er in smeren ofzo..en dan ff door de war gooien. |
20 cm is te lang he?
|
Citaat:
Je moet die crème er dan in 'trekken' dat je haar in slierten naar achteren zit... :cool: |
lol
|
Citaat:
|
wat kunnen mij die posts nou verrotten :)
|
weetikveel :confused: ik als lui iemand snapt niet hoe iemand helemaal op antwoorden kan klikken en dan alleen maar het woordje lol en damn kan tiepen :D
|
Nee..... het kan niet bij mij! Heb lang zwaar steil haar!!
Ik heb het allergaafste haarspul ooit allemaal al aangeschaft maar t helpt nix!! * Gaat weer eens naar de kapper * |
Citaat:
|
ik heb mijn kruin van nature rechts voor zitten, van mij mag je m hebben
|
ik gebruik mello goo van Goldwell, goed spul en je haar houdt de hele dag die 'out of bed' look. Voordeel is dat het zacht blijft dus je kunt in de loop van de dag gewoon nog veranderingen aanbrengen enzo..
|
Citaat:
bij mij doen Murrays en Metamorphose styling Wax&Gel het nog altijd het beste :p |
Citaat:
|
als je dr ook eerst zwaar veel schuim in doet, dat alle kanten op zet, en dan murrays dr in, en dan n beetje haarspray, dan blijft et goed omhoog zitten, en zit het ook kei stevig.
|
Citaat:
:D |
behanglijm en auto lak......werkt bij mij al jaren........ :D
|
Ik probeer die out-of-bed-look juist altijd weg te krijgen.. :|
|
Citaat:
Een net rechts van het midden van m'n hoofd, Een helemaal onderaan links, Een helemaal vooraan links... Choose one, Budster :) Maar even over dat spul voor in je haar: Die gel dingen werken nie echt goed.. Fudge is erg cool spel, dat wel. Verder groene zeep ook wel :) Iig wax/fudge of groene zeep dus... Nogal veel van insmeren, beetje wapperen, smeren, verdelen, masseren, wapperen, smeren, wapperen, modelleren en klaar :) |
ik heb uhm zal effe kijkuh het is erg duur en het is nu alweer uit de schappen genomen maar het deed het wel voor mij me moeder heeft het laatste restje opgekocht :P
"New Wave" van Wella "Ultra Strong" is ook wel te merken is net lijm ;) |
Ik gebruik al een hele tijd Out-of-Bed van L'Oreal... Werkt goed....
Werkt overigens het beste als m'n haar een centimeter of 5 is, korter wil het niet echt en als het langer is krijg ik er een halve slag in :S |
Citaat:
|
als je de net uit bed stijl combineert met een beetje zwerverstyle kleren dan ben je gewoon een ridder :D of gewoon zo iemand die je s'avonds niet in een donker steegje wil tegen komen ;)
doe mij maar de *lekker gedoesjte persoon met leuke kleertjes en een lekker geurtje op ofzo* (vooral bij meisjes nen lekker geurtje op doet t m ;)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52. |