![]() |
kan iemand mij helpen
laatst was ik ongesteld en ik had dus een tompon in gedaan toen ik ging slapen ik wil nog wel eens slaapwandelen. toen ik 's morgens wakker werd toen was mijn tampon dus weg. een tampon kon toch niet in je lichaam komen helemaal dat was dus mijn vraag
alvast bedankt |
Het lijkt me sterk, maar het zou best kunnen.
Maar dan komt ie vanzelf wel weer naar beneden zakken... And je geeft zelf al aan dat je slaap wandelt.. misschien heb je hem er tijdens het slaapwandelen uitgehaald. Ik zou ff in alle prullenbakken kijken ofzo.. (y) |
dat wilde ik dus doen maar mijn ma had al de prullenbak leeg gemaakt maar bedankt
|
Nee, een tampon kan niet verdwalen in je lichaam.
|
Citaat:
ergens verloren? :eek: :o |
Ligt hij niet in je bed ofzo?
Of misschien ben je 's nachts naar de wc geweest, en ongemerkt dat ding in de wc verloren, doorgespoeld... weg is hij... |
ahh, dat had ik een tijd terug nou ook, wat is dat vreselijk hé!! bij mij bleek het achteraf toch echt gewoon in m'n slaap gebeurd te zijn..... naja zeker weten doe ik het nog niet :D jawel, ik ben bij de gynaecoloog geweest en het was niks noppes, ik doe nl ook soort van slaapwandelen. maar ik begrijp je bezorgde gevoel en ja er kunnen heeeele erge ziektes van komen dus mijn advies: ga toch even naar de dokter, het lijkt veel erger dan dat het is om daar met je benen wijd te liggen! :)
vanilla |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13. |