![]() |
lotingsuitslag -> hoe laat?
Wanneer is eigenlijk de lotingsuitslag bekend? Ik weet dat het dinsdag is, maar hoe laat? En kun je dan gewoon inloggen bij 'mij IB' om dat te zien? Waar moet je dan eigenlijk kijken? Wat een vragen.. ;)
|
Vorig jaar was de uitslag al de dag voordat de IB-groep zei dat hij bekend zou zijn online. Je logt gewoon in en volgens mij staat er dan gelijk op de eerste pagina al welk nummer je hebt en of je in of uitgeloot bent.
|
Krijg je die niet toegestuurd via de post?
|
Citaat:
|
Je moet inderdaad wel ergens verder klikken om je lotingsuitslag te zien, waar het precies staat weet ik ook niet meer maar dat stond geloof ik wel ergens vermeld als je inlogt/ingelogd bent. Ik kwam er wel in 1 keer door met inloggen maar het duurde bij mij ook wel een uur voordat ik eenmaal mn uitslag wist.
|
Ik geloof 'mijn gegevens' en dan 'school/studie'...dat is iig wat mij verteld is (ik moet voor iemand anders kijken).
|
Citaat:
|
ik ben niet benieuwd.. eerder bang!!! ik durf echt niet te kijken hoor!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
15e per post
12e op internet volgens mij had je voor dat internet gedoetje wel al eerder moeten opgeven, dus anders wordt het wachten tot de 15e!! |
Citaat:
|
Hmm als ik wil inloggen op IB-groep wordt er melding gegeven van een storing.. Zal me niets verbazen als ze nu de uitslag erop aan't gooien zijn. Spannend!!! ;)
|
Citaat:
Mijn IB-groep is normaal dagelijks van 07.00 tot 24.00 uur beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak. EDIT: Er kan weer ingelogd worden, maar zo te zien staan de uitslagen er nog niet op :( |
Citaat:
|
iedereen veel succes, ik ben decentraal ingeloot in rotterdam :)
|
Zeker weten de 15e? Mij is namelijk verteld dat het de 12e ook per post zou komen... (ik moet het op gaan pikken voor m'n vriendje, en ik heb geen zin om voor niks helemaal naar Nijmegen te reizen :o).
|
je kont je dus via mijn ib groep aanmelden en dan kreeg je een wachtwoord per post thuis gestuurd..
verder net gekeken.. en staat nog niets op.. :S hopelijk kom ik er morgen gelijk doorheen.. |
Ik heb de IB-groep voor de zekerheid gemaild over de tijd enzo, en vanaf morgenochtend 07.00 uur staat het ZEKER op 'Mijn IB-groep'. Je moet kijken bij school/studie en dan bij aanmeldgegevens. Daar komt het als het goed is te staan...
omg ik word nu echt zenuwachtig :| |
ik ook!! ik wil verd*mme niet nog een keer uitgeloot worden!!!
Ik vind het echt gierig.. waarom doen ze hier niet net zo'n systeem als belgie??!! |
Hoe gaat dat in Belgie dan? Die loten zeker niet?
|
Nee, het eerste jaar mag iedereen er zo in.
Maar het eerste jaar is zo moeilijk dat de meer dan de helft na dat jaar al afvalt. Is natuurlijk wel balen. Maar je houd wel de mensen over die het echt willen!!! want als je het echt wil moet je nou eenmaal je best blijven doen.. edit: er stond net nog niks... |
Stel dat ik uitgeloot word, en de studie in Belgie begin, kan ik dan na een jaar switchen naar de uva bijvoorbeeld? Of zou ik de studie daar in Belgie af moeten maken.
|
Dat weet ik niet, maar ik ga ervanuit dat dat niet kan aangezien dan volgens mij iedereen dat zou doen.
echt waar... ik durf niet te kijken.. elke keer als ik nu kijk (je weet maar nooit) word ik super zenuwachtig!!! terwijl het er gewoon nog niet opstaat...!!!! vervelend is dat... *zucht* :s |
Ja ik ook, pfff zenuwslopend is het. Ik ben bang dat ik vanacht niet kan slapen.
|
Citaat:
|
Jah, dat toelatingsexamen klopt...
dat was ik even vergeten.. maar dat komt omdat tegen mij altijd gezegd is van "dat haal je wel" aangezien ik al een halfjaar biologie heb gestudeerd.. en volgend jaar HBO verpleegkunde ga doen als ik weer wordt uitgeloot.. wordt ik dan weer uitgeloot dan ga ik dan pas naar belgie.. Dus tegen mij werd meestal gezegd van dat haal je wel aangezien ik dan al 1,5 jaar een soort van medische ervaring heb... Maar als je compleet leek bent is het denk ik wel moeilijk (voor mij waarschijnlijk ook dan maar toch..) IK moet gewoon ingeloot worden verdikkie...!! |
maar trouwens, Guimaraes?
ben je al eerder uitgeloot? aangezien je al best wel oud bent.. (sorry dak het zeg) |
Citaat:
|
najah, een broer van een vriendin van me had hem gedaan, en vond hem erg goed te doen...
En die had zijn propedeuse biologie als voorbereiding.. Maar we merken het wel, zoals ik eerder al zei ik moet gewoon ingeloot worden!!! :mad: |
Citaat:
Haha ik heb een jaartje beetje de wereld afgereisd, en een jaar weggegooid vanwege een opleiding die ik uiteindelijk toch niet leuk vond. Dussssss |
Ik ga gewoon slapen zo. Echt, ik kijk steeds maar op die site terwijl ik weet dat het er nog niet staat en ik ben echt té zenuwachtig inmiddels :(
Morgenochtend kwart voor 7 zit ik er weer achter.. |
het staat er nu dus nog niet...
en ik moet de trein van 10 voor 7 hebben.... en dus weet ik het pas vanaaf... verdorrie!!! die stomme ib-groep ook altijd..!!! |
Iemand die weet waar de ruilbeurs te vinden is?
|
Er staat bij mij alleen nog maar een lotnummer en volgnummer? Waar kan je zien welke lotnummers de gelukkigen zijn???
|
Uitgeloot.
GVD!!!! |
Citaat:
|
OMG
ik kan t pas zoow chekken.. en ik zit nu in canada.. :S :S maar goed ... |
Jaaah, ingeloot in Utrecht! :)
@ coldplay-fan: :( klote (n) |
Citaat:
|
IK BEN FUCKING INGELOOT IN UTRECHT !!! JAAAAAAAAAAAA IK BEN ZOOOOW BLIJ
echt mooie dag .. net weer van black eyed pies concert in londen... :D OMG i cant believe it... echt kut voor iedereen die niet is ingeloot |
Ingeloot voor Technische Geneeskunde! :D
(98% kans maar ja je bent altijd bang bij de 2% te horen ;) ) |
OMG! wat een hufters!
ik krijg pas over 3 weken te horen of ik ingeloot of uitgeloot ben, omdat ik eerst mijn colloquium doctum nog op moet sturen die ik pas over 3 weken krijg. "Ja meneer, u heeft meegedaan aan de loting maar die mogen wij u nog niet bekend maken" whaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! :mad: |
Citaat:
GODVER! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij kan misschien bij de hogeschool aangeven dat ze dat ding echt eerder nodig heeft en vragen of ze hem daarom misschien eerder kan krijgen. Je weet nooit. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24. |