![]() |
Wat zou jij verbeteren?
Ken je dat? Dan heb je een spel dat opzich geweldig is, maar dan is er vaak 1 ding wat het verpest.
Aan welk spel zou jij wat verbeteren? Iets waar je je aan irriteert? Betere a.i ? Laat eens horen! |
Kotor 2: alle ontbrekende delen erin stoppen.
GTA:SA - dat irritante vliegen eruit halen, wat een bullshit was dat. :mad: Football Manager 2005: ik wil mijn spelers verrot kunnen schelden als het fout gaat. |
Bij Final Fantasy X de cutscènes kunnen skippen.
|
De sims 2: verwarming, wasmachine + toebehoren, strijkplank toevoegen. Die vakjes weglaten met bouwen/kopen, dus alles vrij kunnen plaatsen.
|
GTA SA: Alles na Los Santos weghalen.
|
Citaat:
|
GTA : SA maar dan in vice city stijl. Ik word gek van al dat geneger
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou TCM 2005 wel weer met een echte fatsoenlijke text-match-engine willen zien en ze moeten football fusion weer fatsoenlijk koppelen aan het spel. Maar dat spel viel, als je het vergelijkt met TCM 2004, gewoon enorm tegen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geef mij maar Battlefield 2 in VR stijl. :cool:
|
wow veranderen in "pokemon de MMORPG". :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
AoT:isis weghalen en loki OP maken :D
GTA:SA zorgen dat het voor die grafix niet zo 8terlijk veel van je videokaart wilt en zorgen dat ie minder glitches heeft |
Citaat:
IMO natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
WoW:
Flying mounts zelf kunnen besturen :o |
Citaat:
Daarnaast ook wat betere voice actors inhuren, of een andere vent die de voice acting regelt. Ik heb heel vaak het gevoel "zo zou ik het niet zeggen" als ze de klemtoon op een rare plek leggen. |
Citaat:
|
Ik had ook een brok in mijn keel :bloos: :o
Het epische verhaal greep me enorm aan. Ik heb het inmiddels al 3 keer herspeeld en ik kan eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo betrokken was geweest bij een spel. Het gedrocht FF: X2 is daarentegen om te janken zo slecht. Maar je hebt wel gelijk vwt die cutscenes. |
Citaat:
|
Ik vind het vliegen juist gaver geworden. Ik ben nu overal zó op m'n bestemming (Y)
Behalve als ik weer eens op enter ram tijdens het parachutespringen :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29. |