![]() |
[Win] Wil niet meer opstarten
Omdat mijn computer vandaag opeens een beetje bleef hangen, sloot ik mijn af, netjes zoals het hoort. Daarna wil ik het weer opstarten, maar voordat ik bij het gebruikersscherm kwam (mijn naam, en nog twee anderen) kreeg ik opeens een blauw scherm!
stop: c0000135 {kan onderdeel niet vinden} En daarna de mededeling dat het opstarten van deze toepassing waarschijnlijk wel zou lukken als ik windows opnieuw installeerde. Hoe kan dat bestandje nou opeens weg zijn? Ik heb vandaag helemaal niets bijzonders gedaan en alleen opgestart, wat geforumd, spelletje gedaan, gemsnt, niets gedownload. Edit: wel XP sp2, wat niet wilde... Als ik nou opnieuw installeer, blijft dan nog alles bewaard? Ik ben niet van plan nu, of morgen, dat te doen, omdat ik maandag op vakantie ga en anders ga haasten of weet ik wat. Kan iemand mij hierbij helpen..? |
|
In veilige modus wil 'ie niet...
|
Citaat:
:eek: :eek: Dat wordt waarschijnlijk opnieuw formateren. :eek: :eek: Citaat:
|
Echt waar? :( Kan ik die harde schijf niet eruit halen en bij iemand anders erin gooien en dan al m'n bestanden op die computer zetten en dan weer terugstoppen, opnieuw installeren en alles weer terugzetten? :o
Pff.. en een paar weken geleden wilde ik een partitie maken maar dat lukte niet zo goed. :bloos: |
Of dat ik er een extra harde schijf inzet en daarop Windows weer installeer. Kan zeker allemaal niet? :o
|
Citaat:
Citaat:
|
Gaaf. :)
|
misschien een overbodige vraag maar:
heb je geprobeerd om een systeem herstel uit te voeren via windows, zelfde scherm als waar je veilig modus opstart? lukt dit niet kan je ook altijd je windows cd in je driver stoppen en via je cd op starten en dan via cd een systeem herstel doen. ik heb dit ook een keer gedaan bij een dergelijke fout melding en dit werkte verbazing wekkend goed. |
Citaat:
Dank voor de tip! |
Dan moet je wel een herstel punt hebben gemaakt.
Anders blijf je nog met een rare Windows XP zitten daarna ;). |
kan natuurlijk een hardware conflict zijn, dus kijk daar naar voordat je dingen gaat formatteren.
|
Citaat:
|
Citaat:
:bloos: Maar ik ga er morgen eens mee aan de slag! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40. |