![]() |
Waarom moet alles urban zijn?
Hoe dom is dat, ik was net in mijn pc gameplay aan het bladeren, en alweer urban van hier tot tokio.
Heeft Need For Speed underground en GTA: SA de trend gezet? Ik vind het maar dom, dat ze eens met iets fatsoenlijks komen zoals F.E.A.R of S.T.A.L.K.E.R en niet een of andere rip off van een film. |
Tja, je hebt van die domme trends in games net als in alle andere dingen. Waarom moet iedereen ineens een piloten-zonnebril? Waarom moest SC Freiburg ineens vijf Georgiërs kopen? Wie het weet mag het zeggen.
|
Denk je nu echt dat een zoveelste GTA: SA rip off het goed doet?
25 to life was ook zo een titel het zag niet uit, wilde socom na gaan doen, maar met graphics die van de 2e eeuw kwamen, framerates al niet over te spreken. Veel bling bling, etc. Tja, hoe orgineel kan je zijn. |
Urban is hip en hippe dingen brengen geld in het laatje.
|
Exact. In de US is rap en hip hop veel groter dan het hier is. Linkin park en limp bizkit zijn in dit opzicht echt amerikaanse bands; rock gecombineert met rap.
Een ontwikkeling die ik europa liever niet door zie maken :( |
games van tegenwoordig zijn allemaal troep. Komen maar 2-3 juweeltjes per jaar uit. Ze richtten zich meer op de massa tegenwoordig.
Net als de muziek industrie. De top40 zit vol met kinderliedjes of andere grappenmakers. |
Citaat:
|
Die juweeltjes zijn voor iedereen anders ;), niet iedereen houd van hetzelfde.
Maar zoveel is gewoon weg urban, niet meer normaal. Alles word gehyped door de media. |
Citaat:
En tja, fijn hč, die mtv generatie. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Was het niet scarface dat hij bedoelt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En die is niet urban, maar zo geweldig lijkt hij mij ook weer niet, zowel grafisch als de zoveelste rip off van GTA. |
Citaat:
En grafisch niet goed? :confused: Wat wil je in hemelsnaam voor graphics als je zelfs dít niet goed vindt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En natuurlijk havoc physics, lekker met veel ragdoll :) Citaat:
In de film Saving Privitate Rayn, zag je dat goed, kogels in water laten zo een spoor achter, dat moeten ze ook maken in games. Al zeggen veel mensen dat graphics geen rol spelen, maar ze spelen wel een grote rol bij zowel de hele game als de gameplay. Verhaal van Half Life 2 was kut, graphics ook niet echt 'je van het', maar hoe leuk was het om met de gravity gun te spelen? |
Ach joh, die graphics zijn goed genoeg. Je kan ook overdrijven in overal op zeuren. Als je zelfs een HL2 maar matig qua graphics vind kan je beter aankomende tien jaar stoppen met gamen.
|
Niet matig, maar de veel dezelfde textures, zie ook het laatste level, maar daar let je toch alleen op als je hem voor de 2e keer speelt en alles gaat uitchecken, 1e keer helemaal niet.
Ravenholm + in die hovercraft waren super (Y)! Daarnaast F.E.A.R ziet er zeer mooi uit, UT2007, aka de Unreal 3 engine en natuurlijk Hereos Of Compagnies lijkt me ook wel wreed, mooie graphics, en je kan gebouwen slopen door de explosies. Duurt alleen nog een einde totdat ze uitkomen. En natuurlijk het is geen urban. Al geloof ik wel dat de ongeveer de urban titels die nu uitkomen gaan floppen, op Need For Speed: Most Wanted na, aangezien ze weer de politie hadden toegevoegd. |
Citaat:
|
Orginaliteit is moeilijk. Zeker voor games van bijvoorbeeld E.A een kwestie van op zeker spelen..
Oh well, ik heb WoW en counterstrike dus nieuwe games boeien me sowieso weinig. |
Urban verkoopt gewoon goed aan de mainstream gamers, die Need for speed, Fifa en GTA kopen.
En als iets urban is, hoeft de game dus niet meer zo goed te zijn, aangezien die mainstream gamers schijt hebben aan gameplay, en een game die gehyped word toch wel kopen. En games die gehyped worden zijn zelden echt geweldig. |
valt medal of honor eu assault daar ook onder?, ik heb er echt spijt van dat ik die gehaald heb :( gewoon zon stom adventure game, niks geen extra games en weer gewoon een 1 tegen 1 multiplayer shooter wat dus na 2 potjes ook saai word (n) ze moeten zon team tegen team multiplayer game maken zoals bij timesplitters (y)
|
Urban is gewoon een Engels woord voor stedelijk. :) Dus wanneer een game in stad afspeeld, noemen ze het tegenwoordig gewoon urban.
|
Citaat:
|
Urban street culture: blanken die met negers geld verdienen aan blanken.
On a serious note, ik erger me er ook aan, maar dat is nu eenmaal wat de bulk van de zestien- en zeventienjarige gamertjes wil zien, die kicken ontzettend op leipe bling bling gangsters die met AKs en UZIs lopen te zwaaien met een fantasieloze rapbeat op de achtergrond. |
Citaat:
|
Citaat:
|
MTV cultuur, nep hip hoppers, verkrachten van de muziek.
Met hun dikke gephotoshopte auto's in hun clips en met al hun 'bling bling' Maja, tussen ongeveer 100 titels, waarvan er 95 urban en rot zijn, zijn er waarschijnlijk 5 titels die wel de moeite waard zijn. Die trekken dat wel weer recht :) |
ik hou helemaal niet van urban, mtv, rap/hiphop al die troep.
Ik ontwijk meestal de stad hier al (40 000 inwoners). Ik hou van relaxt, rust, stilte, geen van die dingen heeft een stad te bieden (n) |
Citaat:
|
Citaat:
Titel: Bulletproof... Dat is echt omg! |
En verkopen dat het zal doen. (n)
|
dat is stoer :rolleyes:
|
Mwa, bij san andreas vond ik het concept goed uitgewerkt. Focust ook meer op de jaren '80.
Toen waren er nog rappers in houthakkershirts en waren de lyricen nog interessant. |
En al die rappers deden er aan mee, MC Eight, Eazy E, Ice T.
Maar ook helaas.. The Game. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://images.amazon.com/images/P/B0...1.MZZZZZZZ.jpg http://onlineathens.com/images/031105/15793_512.jpg Rappen kunnen ze alleen niet, en hij meent ook nog eens ruig te zijn met zijn Return To Castle Wolfenstein lettertype. |
welke stem doettie dan in GTA:SA?
|
hate it or love it is chill.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij doet het toch niet, he? Dacht dat ik hem ergens zag, keertje de credits maar eens goed bekijken. |
w00t ik word neg0r dat is hip (y)
|
ik hoop dat GTA 4 wel neger af is.
|
Citaat:
2- gta 2 3- gta 3 4- gta Vic City 5- San Andreas. Ik hoop dat deel 6 neger-af is. ;) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |