![]() |
Ik wil gewoon verkiezingen
Ok lieve mensen niet offtopic niet bitchen en niet naar doen
Wie vind je van lifestyle de hipste: heetste: politiek correctste: best postende: bitchendste: fotogeilste: aandachtgeilste: slijmerigste: best geklede: liefste: undercoverste: grappigste irritantste: beste nieuwe FB: ps lief zijnn :mad: (y) |
hipste: Herm en ik en zaar en bar en oot en ken :mad:
heetste: bertbart want huh ik ben dronken en trouw met hem politiek correctste: ja ik huh godveeerdommeeee weet niet heeuh best postende: Zaara altijd heel diepzinnig :) bitchendste: Herm fotogeilste: Ik niet aandachtgeilste: IK en je moeder slijmerigste: Ik best geklede: Ik liefste: Herm, Bar en oot en zaar undercoverste: Apomes! en pannie ammie en ooot! irritantste: Apo want ooh rrr hete belg met je piemel in de auto beste nieuwe FB: ik verdomme hoeren |
grappigste: toch wel oot want die heeft nagels in d'r schouder en hamers in d'r hoofd en toch ook wel barbra want ik hou van je en herm omdat ja daarom patsy en apo omdat je vieze dingen doet met je piemel en zaara ook omdat ik je lief vindt maar ik ben wel het leukste en terrorkoekjes cracks me up
|
hipste: hermione
heetste: heroin chique en otis politiek correctste: weet ik niet best postende: Lebitch bitchendste: tom violence fotogeilste: mijnster en grandmommy aandachtgeilste: ik weet niet slijmerigste: weet ik ook niet best geklede: merels liefste: ja IK undercoverste: teun grappigste: EPD irritantste: uhm kreator beste nieuwe FB: Lebitch |
Citaat:
|
Ik ben niet zo goed in verkiezen :(
hipste: Heroin chique heetste: SisterOfMercy natuurlijk want die wil ik nöken politiek correctste: hhendrixx best postende: Blood Fire Rage vind ik wel een toffe newcomer bitchendste: Hermione heh (y) fotogeilste: cha0s en z'n kale bolletje, ook al geeft 'ie dat niet toe aandachtgeilste: CB maar die is weg slijmerigste: euh Apomes >:] maar eigenlijk weet ik het niet best geklede: Vice (y) liefste: payableondeath ha want dat is mijn gristensnol, ook al post ze nooit undercoverste: Mieke v/d HEMA rrr grappigste: Mennuz hoewel hij geband is dus dan Broeder maar eigenlijk vind ik een miljoen mensen grappig dus eh irritantste: tihi >:] beste nieuwe FB: AmnesJan en z'n nieuwe nick. Ragnar. Ofzo. Ik heb een slecht geheugen. En ik vind nog veel meer mensen tof maar ik weiger 300 nicknames op te sommen bij elke vraag, dus ha. |
hipste:Uuuf & Grandmommy
heetste: Lebitch, Bart en uuuf politiek correctste: who cares best postende: Hermione bitchendste: Hermione fotogeilste: mijn aandachtgeilste: buh slijmerigste: buh best geklede: Lebitch & Oma liefste: Uuuf en oma undercoverste: geen idee aangezien ze undercover zijn :) grappigste: Broeder irritantste: niemand eigenlijk :) beste nieuwe FB: Nare man, whahahahaha :nono: |
hipste: Geen idee. Wat weet ik van hip?
heetste: *oma* politiek correctste: Lepra met zijn punkhoofd best postende: Iedereen post alleen maar offtopic :nono: bitchendste: Tom Violence fotogeilste: Kreator die om het half uur een nieuwe foto post :mad: aandachtgeilste: Kreator die om het half uur een nieuwe foto post :mad: slijmerigste: xxEricxx ofzo best geklede: Voordat je daarover iets mag zeggen moet je eerst de modeacademie gedaan hebben, zeggen de experts liefste: Paranoide, want ik ben haar bestpostende :bloos: undercoverste: Teun, wie anders? grappigste: Blood Fire Rage bescheidenste: Blood Fire Rage irritantste: Kreator die om het half uur een nieuwe foto post :mad: beste nieuwe FB: Nare man, hij heeft tanden. |
Citaat:
|
hipste: hermione
heetste: snoodaard politiek correctste: hhendrixx best postende: merels bitchendste: hermione fotogeilste: admiration aandachtgeilste: suikerprinses slijmerigste: geen idee best geklede: hermione liefste: geen idee undercoverste: mieke v/d hema grappigste: broeder irritantste: suikerprinses beste nieuwe FB: nare man |
bitchendste: Tom Violence
omg dat is zo 2004 :) |
he vroeger was er nog animo voor dit soort topics :confused:
hipste: heroin chique en otis heetste: snoodaard politiek correctste: ridder best postende: roos bitchendste: otis natuurlijk fotogeilste: mijnster aandachtgeilste: crook slijmerigste: apomes best geklede: heroin en oot liefste: zaara en margottenenbaum undercoverste: visage grappigste: snood en oot irritantste: lebitch beste nieuwe FB: tom violence |
hipste: :confused:
heetste: phoxetis (hardware en software & multimedia nerd) politiek correctste: hendrixxx ? best postende: :confused: bitchendste: tom violence fotogeilste: the fagile, rockaholic, mijns aandachtgeilste: kreator slijmerigste: apomes best geklede: ik liefste: freakjuh, vice, muziekvlinder undercoverste: het duurt bij mij altijd heel lang voor ik dat door heb dommie schimmel :( grappigste: terror koekjes en broeder en exo die volgens mij een serieuze glaspizza gegeten heeft :( irritantste: veel beste nieuwe FB: hermione en metal |
hipste: Mortischa
heetste: g'mum politiek correctste: hhendrikxx best postende: Vice bitchendste: Hermoine fotogeilste: Kreator aandachtgeilste: Leep slijmerigste: Mijns. best geklede: Otis liefste: terror koe undercoverste: Mieke v/d HEMA grappigste: Mennuz irritantste: hhendrikxx beste nieuwe FB: Ufke whatever. hier ben ik toch niet goed in. |
Citaat:
|
Citaat:
|
hipste: Uuuf
heetste: snoodaard politiek correctste: hhendrikxx best postende: paranoide bitchendste: Hermoine fotogeilste: Kreator aandachtgeilste: slijmerigste: Apomes best geklede: Hermione liefste: Vice,Zaara undercoverste: grappigste: Broeder irritantste: Kreator beste nieuwe FB: evaatjuhhhhh :) :) |
haha, ik ben een slijmbal
:confused: :o :bloos: |
Mooi dat deze open gehouden word btw :)
(y) |
hipste: otis, mortischa
heetste: noep, rogue politiek correctste: Kreator best postende: Broeder bitchendste: otis fotogeilste: mijns aandachtgeilste: suikerprinses slijmerigste: Admiration best geklede: avelon liefste: Hermoine undercoverste: ik maak geen onderscheid, ze zijn allemaal kk :) grappigste: Hi, I'm Nora, Henk Mul ! irritantste: suikerprinses, Kreator beste nieuwe FB: Hermoine |
pm mij de naam van de fb die toestemming heeft gegeven voor een verkiezing (inlusief het bericht) en ik gooi em weer open :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55. |