![]() |
The Naked Gun
Wie heeft gister The Naked Gun gezien? kwam op sbs 6..
dacht dat het een heel ander soort film was, maar wat een geweldige film :D vette slapstick (y) Dit was geloof ik deel 1, welke andere delen ervan bestaan er? |
3 1/2 ook nog.
Kutfilms. |
Citaat:
Voor dergelijke humor die ook nog eens echt hilarisch is, is Airplane! meer aan te raden. |
Ik vind ze allemaal wel leuk.
|
Ik heb me toch wel het meest vermaakt met deel 33 1/3 eigelijk :D
|
Kut
|
Ik vind ze alledrie geweldig. Maar ja, je moet ervan houden :)
Er is trouwens ook nog een televisieserie van (6 afleveringen, komt uit begin jaren '80 voglens mij), maar daar is heel slecht aan te komen. Wel leuk. |
Citaat:
|
Ik vond die films geweldig toen ik 11 was, daarna ging ik me ontwikkelen.
|
ikvind 't altijd wel wat...
mooiste scene, welk deel weet ik niet meer, was: -bloedmooie stoot, die hoorde bij die criminelen familie, gaat Frank Debrin verleiden -je ziet het silhouet van dat ze zich uitkleed.. -en dan zie je ook ineens een piemel bij haar in t silhouet en dan Frank die kotsend t podium oploopt en in de eerste beste trombone alles onderkotst eigenlijk heel flauw, maar ik vind m geweldig :D |
Citaat:
|
Citaat:
Idd hilarische film! :D |
Citaat:
Naked Gun is gewoon de filmversie van Police Squad. |
Ik vind ze alledrie wel melig. :D
|
Citaat:
|
Geweldige films, alle drie! Ken ze inmiddels zo ongeveer uit mijn hoofd denk ik :D
|
Citaat:
naja, heeft dus niet veel indruk gemaakt ;) |
Citaat:
Volgens mij vormde die serie de basis voor de films, veel grappen uit de films komen bijvoorbeeld gewoon uit die serie. En de eerste film heette dan ook: The Naked Gun: From the Files of Police Squad :) Alleen keek geen hond naar de serie, terwijl de films veel succes hadden. Nou ja. |
Stiekem vind ik ze alledrie wel heel grappig :o
In ieder geval tien keer beter dan wat Leslie Nielsen later heeft gedaan (2001: A Space Travesty bijvoorbeeld. De titel was het enige grappige aan de hele film) |
Ja, ik vind het jammer hoe erg het naar beneden gegaan is met de films waarin hij speelt :(
|
Citaat:
|
Naked Guns waren de eerste keer wel aardig, daarna zijn ze te vaak herhaald.
Airplane! en Top Secret zijn echter films die het de 3e keer ook nog goed doen (y) na Naked Gun had Leslie Nielsen beter een andere baan kunnen nemen... (n) |
Ik vind ze zo kansloos dat ze weer ontzettend grappig zijn. Melige films :D
|
Citaat:
Hot shots! (y) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Topics lezen voordat je reageert is voor mietjes. ;) |
De beste film in dit genre is in mijn opinie altijd nog
Loaded Weapon! Colt: Give me a name! Beckard: Weren't your parents supposed to do that? Gen. Morters: Where's the microfilm, Mike? Mike: I don't know, I gave it to York. I thought she was one of your men. Gen. Morters: Act in haste, repent in leisure. Mike: But he who hesitates is lost. Gen. Morters: Never judge a book by its cover. Mike: What you see is what you get. Gen. Morters: Loose lips, sink ships... Mike: Life is very short, and there's no time for fussing or fighting, my friend. [Gen. Morters, cornered, looks to Mr. Jigsaw] Mike: [Mr. Jigsaw consults Bartlett's Familiar Quotations, shakes his head] Gen. Morters: Sorry Mike, no good. |
Bij de crimescene na het stukkie wat Folkmann postte
[Luger]: What have you got? [Gast wiens naam ik kwijt ben, speelt ook in Police Academy]: I don't know, it's some kind of burning sensation (trekt tegelijkertijd zijn schoen uit) [Luger] No wonder, your foots on fire. Of met dat namaken van de dader wat normaal altijd getekend wordt, maar dan nu met klei is gedaan. Zie je later op de achtergrond iemand met zo'n kleihoofd opgepakt worden :D |
Ik vond Loaded Weapon niet bepaald geslaagd, maar de cameo's waren wel leuk (Charlie Sheen, Whoopi Goldberg, Bruce Willis) er zitten wel aardige grappen in.
'I'm looking for [naam].' 'Don't know her.' *laat foto zien* 'Is that her?' 'No, it's a picture.' |
Ik vind in Loaded Weapon 1 het stuk waarin ze 'achtervolgd' worden het hoogtepunt. Hilarisch.
maar verder vrij slappe film. |
Hoger dan Young Frankenstein en Airplane! kom je in dit genre niet. Airplane 2 is ook wel de moeite waard.
|
Van dezelfde soort:
Wrongfully Accused Echt een meesterlijk hilarische film. Zeker na een paar biertjes. Je komt niet meer bij van het lachen want deze film is van voor tot achter compleet flauw een trailertje van slechte kwaliteit: http://movies.warnerbros.com/pub/dld...ly/trailer.mov |
Vanavond komt Erik the Viking, met zo'n ex-lid van Monty Python.
is die leuk?? |
de films die ik gezien heb daarvan vind ik niet echt leuk
|
Citaat:
Citaat:
|
Vind ze alle 3 zeer goed, Leslie Nielsen roelt echt keihard. :cool: (y)
|
Citaat:
|
Ik heb die film gezien., Ik vond hem echt vreselijk ongrappig. Pijnlijk gewoon :(
|
ik hou van die films !
Hou sowieso van achterlijke humor zoals austin powers en als ultiem hoogtepunt (the good old:) tom green show (y) . Airplane Vrouw: are you nervous? Leslie: yes very nervous V: first time ? L: no I've been nervous before |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zaadfilms
Zijn er wel goede films met Leslie Nielsen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06. |