![]() |
Wie weet?.................
........wat voor programma ik kan gebruiken voor het bewerken van video beelden en geluid om daar echt een promo of filmpje van te maken?
Ik wil weten wat voor programma's er zijn, maar sommige programma's hebben niet de functie's die ik wil. - Meerdere sporen voor audio. - Meerdere sporen voor video. Alvast bedankt. :cool: |
Doe eens wat zoekwerk en maak een degelijke topictitel aan :(
Misschien moet je eens zoeken op: Adobe Premiere (betalend) Avid (bestaat een gratis versie van) |
Citaat:
|
Adobe biedt in ieder geval meerdere videosporen en ik geloof ook wel verschillende audiosporen (het lijkt me sterk dat dat niet zo zou zoijn: Adobe is een van de betere programma's als je Avid en gelijkaardige superprofessionele programma's buiten beschouwing laat).
Als je echter problemen hebt met Adobe Premiere, zul je met Avid weinig kunnen aanvangen: dit is zowat het beste en meest professionele product op de markt (gratis versie is wat afgeslankt), maar om je maar te zeggen: de recentere James Bond-films worden met Avid gemonteerd. edit: Op de site van Adobe kan ik toch duidelijk opmaken dat ze meerdere audiotracks toelaten en meerdere videotracks weet ik zeker uit ervaring. Lijkt me ook dat je videobewerker onzinnig is met één videotrack (Microsoft Movie Maker en consoorten noem ik geen videobewerking maar gewoon een programma dat overgangen kan zetten maar ook niet veel meer). |
lijkt me sterk dat premiere niet de functies bied die jij zoekt...premiere heefte meerdere video en audio kanalen...
|
Bekijk het centrale topic eens.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10. |